Vraag

Inloggen My T-mobile app op mobiel

  • 7 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 214 Bekeken

Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon (huawei P10) en nu kan ik niet meer inloggen op de my T-mobile app. Ik kan wel inloggen via internet. Bij de app krijg ik de melding gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist.

Hoe los ik dit op?

3 reacties

Reputatie 4
Hoi Dirkkrid,

Gefeliciteerd met jouw nieuwe Huawei! :)

Heel begrijpelijk dat je gebruik wilt maken van onze handige My T-Mobile App! Ik ga je meteen helpen. Heb je al geprobeerd om de App opnieuw te installeren? In meeste gevallen is dat namelijk de oplossing. In de tussentijd kan je gelukkig wel jouw My T-Mobile gebruiken via de internetbrowser, zodat je nog toegang hebt tot jouw gegevens en verbruikstatus.

Zou je dat kunnen proberen en ons willen laten weten of het heeft geholpen? Wij horen het graag van je!
Beste Muberra,

Het probleem is al opgelost, het was een spatie na de inlognaam die de boosdoener was 😑 . Bedankt voor de reactie!
Reputatie 4
Hoi Dirkkrid,

Dat is iets wat je snel over het hoofd kan zien! Maar in elk geval super om te lezen dat het is opgelost.

Veel plezier met jouw mooie Huawei P10! 😃

Reageer