Beantwoord

inloggen My T-Mobile lukt niet

• 19 juli 2019
  • 11 reacties
  • 2492 Bekeken

Ik ben sinds vandaag klant bij tmobile maar ik kan maar niet inloggen op my tmobile en het emailadres weet ik ook niet hoe ik die moet inzien wat gebruik die niet

Groetjes Jolanda
icon

Beste antwoord door Brian 24 juli 2019, 09:57

Hi @Jolanda van der poel, ik help je graag met het activeren. Zou je mij daarvoor van iets meer informatie kunnen voorzien? Voor T-Mobile Thuis bieden we zelf geen Netflix aan dus dit kan je niet activeren via je My Thuis account of gebruiken via de TV Box. Maar geen zorgen, uiteraard kan je Netflix wel gebruiken via bijvoorbeeld je Smart TV!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jolanda,

Van harte welkom bij T-Mobile! 🎉

Heb je al wel een My T-Mobile account geregistreerd? Dit moet je namelijk eerst doen, anders kan je inderdaad niet inloggen, omdat er dan nog geen account is. Via deze pagina kun je jouw account registreren en dan moet het inloggen ook lukken!

Laat je weten of het is gelukt?
goeiemorgen

dat lukt niet want dan moet ik me 06 nr intoetsen en die is niet bekend zegt ie dus ik kan niet verder.

groetjes jolanda
Reputatie 7
Badge +20
@Jolanda van der poel

Zou je me via een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan ik kijken wat er precies aan de hand is en waarom het niet lukt om een My T-Mobile account aan te maken!
het lukt me niet om je een prive bericht te sturen op je pagina kan ik niks zien waar ik dat kan aan klikken

groetjes jolanda
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jolanda,

Als je op de naam van David klikt dan krijg je de optie om een privébericht te sturen. Laat je even weten of het zo lukt?
Ja hoor is gelukt nu wachten op antwoord

Bbedankt
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Jolanda van der poel, mijn collega David heeft je bericht ontvangen en blijkt om een inlog voor My T-Mobile Thuis te gaan daarom heeft hij mij even aan m'n mouw getrokken 🙂 Er is nog een oude aanmelding uit 2016 bekend met hetzelfde e-mailadres waardoor ons systeem wat ' in de war' raakt. Ik laat het e-mailadres bij je oude aanmelding weghalen, zodra dit is gebeurd kan je weer inloggen. Je ontvangt een bericht van mijn collega's zodra we de wijziging hebben gedaan.

Vanwege de drukte kan dit wat langer duren dan gebruikelijk (ik verwacht ergens volgende week) dus als je wil kan ik je in de tussentijd alsvast aanmelden voor Klantvoordeel, dan hoef je daar niet op te wachten! Laat het mij nog even weten, dan meld ik je alvast aan!
Het is best vervelend want ik wil netflix activeren. Wat is klantvoordeel?

Vvriendelijke groet

Jolanda van der poel
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Jolanda van der poel, ik help je graag met het activeren. Zou je mij daarvoor van iets meer informatie kunnen voorzien? Voor T-Mobile Thuis bieden we zelf geen Netflix aan dus dit kan je niet activeren via je My Thuis account of gebruiken via de TV Box. Maar geen zorgen, uiteraard kan je Netflix wel gebruiken via bijvoorbeeld je Smart TV!
goeiemorgen

laat dan maar zitten ik heb geen smart tv.

gr jolanda
@Brian wat houd klantvoordeel in?

Reageer