Beantwoord

Inloggen op de site

  • 12 april 2021
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Sinds de app is veranderd en is overgegaan op de site inloggen kan ik niet meer inloggen. Heb al 3x mijn wachtwoord veranderd van zowel mijn telefoon als t-mobile thuis maar hij zegt elke keer dat hij mijn naam niet kent of dat mijn wachtwoord niet juist is. Als ik via telefoon inlog en op inloggen druk komt er weer precies dezelfde pagina terug maar dan zonder de gegevens die ik heb ingevuld. Er komt dus geeneens een foutmelding te staan

icon

Beste antwoord door Jewelina 26 april 2021, 22:12

Hallo het is gelukt. Moest via de website inloggen. Daarna werkte de app weer

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @WouterLeuris 

Lukt het niet om in te loggen op My T-Mobile Thuis of op de Community? Ik denk graag met je mee!

Hallo mijn nichtje heeft hetzelfde probleem. Moet opnieuw inloggen en herkent haar e-mailadres niet. 
Dan doet ze inlog gegevens vergeten aanklikken en een nieuw wachtwoord. Dan word er gezegd dat ze een verificatie code krijgt. Die krijgt ze ook maar ze kan er niks mee. En dan wordt er gezegd dat haat e-mail adres niet herkend word

Hallo het is gelukt. Moest via de website inloggen. Daarna werkte de app weer

Reageer