Beantwoord

Inloggen op My T-Mobile app lukt niet

  • 22 februari 2019
  • 1 reactie
  • 720 Bekeken

Hallo, ik kan niet meer inloggen sinds enkele dagen is er een storing of kunt u mij zeggen waarom dit niet lukt.

edwin
icon

Beste antwoord door David 22 februari 2019, 16:31

Hoi Edwin,

We hebben geen storing hier met de My T-Mobile App, dus laten we gauw gaan achterhalen waar het bij jou verkeerd gaat!

Zou je kunnen aangeven van welke telefoon je gebruik maakt? Welke foutmelding krijg je wanneer je probeert in te loggen? Kun je wel inloggen op My T-Mobile via de website? Heb je de applicatie al eens opnieuw geïnstalleerd om te kijken of het dan wel lukt?

We zien jouw reactie graag tegemoet, dan helpen we je snel verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Edwin,

We hebben geen storing hier met de My T-Mobile App, dus laten we gauw gaan achterhalen waar het bij jou verkeerd gaat!

Zou je kunnen aangeven van welke telefoon je gebruik maakt? Welke foutmelding krijg je wanneer je probeert in te loggen? Kun je wel inloggen op My T-Mobile via de website? Heb je de applicatie al eens opnieuw geïnstalleerd om te kijken of het dan wel lukt?

We zien jouw reactie graag tegemoet, dan helpen we je snel verder!

Reageer