Beantwoord

Inloggen op My T-Mobile App werkt niet na update

  • 5 april 2016
  • 2 reacties
  • 207 Bekeken

Ik heb mijn app ge-update. Nu kan ik er niet in. Er wordt gevraagd of ik de pincode van mijn app wil intoetsen. Dat doe ik en dan gebeurd er niks...... Wat nu????
icon

Beste antwoord door GertjanB96 5 april 2016, 16:23

Hey Jesca,

Wat raar. Ik moet zeggen dat de app bij mij ook niet zo soepel loopt de laatste tijd. Je kunt het beste de app even verwijderen en opnieuw installeren, dan kun je er sowieso weer in!

Tip: Bij de eerste keer inloggen kun je dit het beste op 3g/4g doen. Dan hoef je je inloggegevens van My T-Mobile niet in te vullen 😉.

Mocht het (niet) lukken. Dan horen we het graag van je. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Hey Jesca,

Wat raar. Ik moet zeggen dat de app bij mij ook niet zo soepel loopt de laatste tijd. Je kunt het beste de app even verwijderen en opnieuw installeren, dan kun je er sowieso weer in!

Tip: Bij de eerste keer inloggen kun je dit het beste op 3g/4g doen. Dan hoef je je inloggegevens van My T-Mobile niet in te vullen 😉.

Mocht het (niet) lukken. Dan horen we het graag van je. 🙂
Dank! Gelukt 🙂

Reageer