Beantwoord

Inloggen op t-mobile app werkt niet, wel via browser.

• 6 augustus 2018
  • 11 reacties
  • 1741 Bekeken

Hoi,

het inloggen op de t-mobile app werkt niet op mijn Samsung A6. Nadat ik ingelogd ben via de app kom ik op een t-mobile pagina uit waarop staat "onverwachte fout". Als ik met dezelfde gegevens inlog via de website (zowel op de telefoon als via een laptop) kom ik wel op de mijn t-mobile pagina uit. Zowel het opnieuw installeren van de app als het verwijderen van de browser history en cookies hebben niet geholpen.

Ter info: Ik ben wel onlangs van een pre-paid over gegaan naar een sim-only abonnement met behoud van nummer. Hierdoor zijn er nu wel accounts (verschillende usernames/password) gekoppeld aan hetzelfde nummer. Hoewel dit geen probleem is bij het inloggen via een website is dit misschien wel een probleem voor de app ?

Ik lees op de fora dat het resetten/verwijderen van de account voor sommigen een oplossing is.

Graag verneem ik uw reactie....

Kevin
icon

Beste antwoord door Hajar 22 augustus 2018, 15:12

Hi Kevin,

Ik was met vakantie en vandaag is weer mijn eerste werkdag, maar ik heb een terugkoppeling gekregen! Er is een nieuwe versie (5.2.9) van de My T-Mobile app beschikbaar dus als je die kan updaten dan zou het moeten werken. Mocht het niet blijken te werken en is het niet mogelijk het Android OS te updaten naar een nieuwere versie, bijvoorbeeld naar versie 5, dan is de website het enige alternatief.

Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Kevin,

Dankjewel voor het doorgeven. Je My T-Mobile account hoort natuurlijk gewoon te werken. Ik heb dit doorgezet naar onze app ontwikkelaars en zij gaan onderzoeken waar dit aan ligt. Zodra er meer bekend is, laten wij dat weten!
Hoi Hajar,

heb je misschien nog een update ?

Kevin
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kevin,

Ik was met vakantie en vandaag is weer mijn eerste werkdag, maar ik heb een terugkoppeling gekregen! Er is een nieuwe versie (5.2.9) van de My T-Mobile app beschikbaar dus als je die kan updaten dan zou het moeten werken. Mocht het niet blijken te werken en is het niet mogelijk het Android OS te updaten naar een nieuwere versie, bijvoorbeeld naar versie 5, dan is de website het enige alternatief.

Laat je even weten of het lukt?
Hoi Hajar,

ik heb de laatste versie van My T-Mobile app geinstalleerd en ook mij Android OS is up to date maar helaas werkt het nog steeds. Ik ben erg teleurgesteld dat zo iets simpels niet werkt en dat de website het enige alternatief is. Weet je zeker dat het niet te maken kan hebben dat ik twee accounts heb voor hetzelfde nummer ? Eentje vanuit het pre-paid tijd en nu eentje voor het sim-only abonnement, echter beiden voor hetzelfde mobiele nummer.

Kevin
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kevin,

Wat jammer dat het niet heeft gewerkt. Ik hoopte dat dat de oplossing zou zijn. Ik zie maar 1 account dat is gekoppeld aan jouw nummer dus daar ligt het niet aan. Als je wilt kan ik dat account wel verwijderen zodat je een nieuwe kan aanmaken. Soms helpt dat ook! Als je akkoord geeft dan verwijder ik je account.
Hoi Hajar,

ik zou wel heel graag de app willen kunnen gebruiken, dus wellicht helpt het verwijderen van mijn account dus ga je gang. Ik maak wel een nieuw account aan en laat ik je nog even weten of het geholpen heeft.

Alvast bedankt,

Kevin
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kevin,

Ik neem het stokje even over van Hajar en ik heb zojuist jouw My T-Mobile account verwijderd. Zou je het registreren en inloggen nu nog eens kunnen proberen? Fingers crossed! 😉
Hoi David,

ik heb een nieuw account aangemaakt en nu werkt het...!!!
Bedankt voor de hulp (ook voor Hajar).

Kevin
Reputatie 7
Badge +20
Helemaal top, Kevin! Fijne dag en laat het weten als we nog iets voor je kunnen doen! 🙂
Ook mijn T-Mobile App werkt niet op geen van mijn apparaten Note8 en tablet
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nico,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Welke foutmelding krijg je te zien? Is je app voorzien van de laatste update? Kun je wel inloggen als je op de desktop versie zit? Laat het ons weten zodat we je verder kunnen helpen!

Reageer