Beantwoord

Inloggen op T-mobile werkt opeens niet meer

• 12 april 2019
  • 1 reactie
  • 1233 Bekeken

Sinds eergisteren kan ik opeens niet meer inloggen bij My T-mobile. Gisteren en vandaag zelfde verhaal.

Ik heb nog mijn password gewijzigd maar ook dat haalt niets uit. Na het inlogscherm en het invullen van mijn gebruikersnaam+wachtwoord gaat de website niet verder, hij blijft hangen. Meerdere browsers geprobeerd, haalt ook niks uit.

Soms als ik random wat heen en weer klik zie ik af en toe heel kort (hooguit 2 seconden) het inlogscherm in beeld zoals hij normaal gesproken eruit ziet als je ingelogd bent waar ik dan ook mijn naam zie staan, maar dat springt zo snel weer weg dat ik niks kan inzien. Is er wat aan de hand? Of hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Hajar 13 april 2019, 12:55

Hi Ihaa,

Geen zorgen! Ik los het graag voor je op! Het kan wel eens voorkomen dat My T-Mobile niet goed werkt en dus heb ik je My T-Mobile account verwijderd. Als je nu opnieuw registreert dan moet het weer goed werken.

Laat je even weten of het zo lukt? 😊
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ihaa,

Geen zorgen! Ik los het graag voor je op! Het kan wel eens voorkomen dat My T-Mobile niet goed werkt en dus heb ik je My T-Mobile account verwijderd. Als je nu opnieuw registreert dan moet het weer goed werken.

Laat je even weten of het zo lukt? 😊

Reageer