Beantwoord

Inloggen probleem Community

• 31 januari 2021
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Ik kan niet fatsoenlijk in loggen op T-mobile en T-mobile forum.

Ik heb netjes een account gemaakt maar met inloggen krijg ik dit:

Gek genoeg kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen en daarna ben ik dan gelijk ingelogd, of ik nu een nieuw of mijn oude wachtwoord invul.
Als ik dan uitlog en weer inlog, (automatisch of handmatig met copy paste) krijg ik weer deze foutmelding.
Ik heb dit op alle apparaten die ik bezit, in meerdere browsers en met alle mogelijke fliters/blokkers/scanner uit of niet eens geinstalleerd.

De enige manier om in te loggen is dus nu:

Wachtwoord reset, direct ingelogd, een volgende keer het zelfde.

Zit er ergens een kinkje?

Alvast bedankt,

icon

Beste antwoord door Hajar 1 februari 2021, 11:15

Hi @Hanzsz 

Ik denk graag met je mee over een oplossing! 

Op welke manier probeer je in te loggen via de Home pagina? Daar hoef je alleen je gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. De tweede inlogmogelijkheid is via My T-Mobile. Op welke manier log jij in? Zou je een screenshot kunnen delen van jouw manier? Dan kijk ik graag met je mee!

Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen van je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan bekijk ik ook je account.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hanzsz 

Ik denk graag met je mee over een oplossing! 

Op welke manier probeer je in te loggen via de Home pagina? Daar hoef je alleen je gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. De tweede inlogmogelijkheid is via My T-Mobile. Op welke manier log jij in? Zou je een screenshot kunnen delen van jouw manier? Dan kijk ik graag met je mee!

Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen van je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan bekijk ik ook je account.

Reageer