Beantwoord

Inloggen T-Mobile app

ik kan niet meer op mijn Tmobiel app inloggen
icon

Beste antwoord door CaspervdH 24 juni 2014, 21:19

Hoi Durk,

Dit heb ik ook gehad een tijdje geleden. Bij mij was de oplossing om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Kun je verifiëren of dit ook bij jou werkt?

Groet,
Casper.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 4
Hoi Durk,

Dit heb ik ook gehad een tijdje geleden. Bij mij was de oplossing om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Kun je verifiëren of dit ook bij jou werkt?

Groet,
Casper.
Ik kan ook niet meer inloggen op mijn app. Heb deze inderdaad verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Krijg continue de melding dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn, terwijl ik online wel in kan loggen.
Heb wachtwoord vergeten geprobeerd, maar krijg nog steeds dezelfde melding
Reputatie 3
Goedemiddag,

Als je dat gedaan hebt kun je weer nieuwe inlog gegevens opvragen en dan zou hij het weer moeten doen.

Mocht dat niet zo zijn horen wij dit uiteraard graag!
Hoi Anthonies,

Ik kan zelfs niet met mijn tijdelijke wachtwoord inloggen, dus ook geen nieuwe inlog gegevens opvragen. Blijf dezelfde melding houden 😞
Reputatie 4
Hoi Anthonies,

Ik kan zelfs niet met mijn tijdelijke wachtwoord inloggen, dus ook geen nieuwe inlog gegevens opvragen. Blijf dezelfde melding houden 😞

Let er op dat je inlognaam en wachtwoord exact hetzelfde zijn. Houd dus rekening met hoofdletters, spaties, etc.
Reputatie 7
@allen,

Na 3 keer proberen wordt je account voor een tijdje geblokkeerd. Probeer na een half uur/ 1 uur het opnieuw. Mijn advies is om meteen een nieuw wachtwoord aan te vragen om verwarring te voorkomen.

Succes.
Hoi Allemaal,

Kom er nog steeds niet in, niet met mijn (correcte) eigen wachtwoord, niet met mijn tijdelijke nieuwe wachtwoord ondanks dat alles klopt qua hoofdletters, spaties etc etc.
App verwijderd en opnieuw geinstalleerd, telefoon aan en uit.....niets werkt....nog steeds dezelfde melding. Ik word er nu wel een beetje moedeloos van. Op PC kan ik nog steeds inloggen op mijn eigen pagina....vreeeeeemd :S
Reputatie 5
Hoi Stormertje,

Vervelend. 😞 Ik zag er dat meerdere logins stonden en er hoort maar 1 account te zijn. Omdat je het vaker hebt geprobeerd stonden er meer logins. Ik heb ze verwijderd. Wil je het nog een keer opnieuw proberen? Ik hoop dat het nu resultaat zal leveren.
Hoi Chantal01,

Bedankt voor je hulp, maar het is helaas nog niet gelukt.
Heb met mijn gewone wachtwoord in proberen te loggen (aangezien ik hier overal nog mee in kan loggen) en het werkt nog niet.
Nog ideeen?
Hallo,

Is er inmiddels een oplossing?
Ik heb momenteel exact hetzelfde probleem en krijg het niet opgelost.
Ik heb mijn wachtwoord en gebruikersnaam opnieuw opgevraagd en veranderd.

Ik kan op de PC gewoon inloggen, op de app geeft die gebruikersnaam en wachtwoord niet te herkennen.

Wie kan mij helpen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Massimo,

Ik zie dat je ook een eigen topic hebt aangemaakt. Aangezien dit een heel oud topic is, gaat deze vlieger voor jou niet op. Je kunt een reactie tegemoet zien in het eigen topic. In het vervolg is één bericht per vraag genoeg, dit wordt vanzelf opgepakt. Dit topic gaat op slot.