Beantwoord

Inlogoverzicht

• 20 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 2470 Bekeken

Hey,

Is het mogelijk om een overzicht te krijgen van alle keren dat er is ingelogd op mijn T-Mobile en op welk IP-adres dit is gegaan

Ik wilde zelf een aanvraag formulier persoonsgegevens invullen, maar dan krijg ik pas reactie binnen 30 dagen, vandaar dat ik hier graag antwoord zou willen krijgen. Alle informatie die ik zou moeten invullen op zo'n formulier zou ik evt ook kunnen sturen via een prive bericht.

Als het mogelijk is, zou ik graag willen weten op welke manier. Het is nogal belangrijk.

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door David 22 augustus 2019, 11:39

Hi @StarsLad,

Voor de 100% zekerheid heb ik het nagevraagd bij de afdeling die deze formulieren verwerkt. We slaan sowieso geen IP-adressen op en een opsomming van de inlogmomenten is geen onderdeel van dit formulier. In dit geval heeft het opsturen van het formulier dus geen zin voor jouw benodigde informatie. Is het misschien met een reden waarin we mee kunnen denken met een alternatieve oplossing?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @StarsLad

Wij kunnen die informatie niet op een andere manier verstrekken dus je zal toch dat formulier moeten invullen. Ik hoop dat je er zo uitkomt! Als je nog andere vragen hebt, laat het weten!
Bedankt voor het antwoord. Zou ik bevestigd kunnen krijgen dat ik dan i.i.g wel een dergelijk overzicht zal krijgen? Ik heb al weinig geduld als mens zijnde, maar helemaal als ik niet eens de zekerheid heb dat ik krijg wat ik vraag.

Thanks
Reputatie 7
Badge +20
Hi @StarsLad,

Voor de 100% zekerheid heb ik het nagevraagd bij de afdeling die deze formulieren verwerkt. We slaan sowieso geen IP-adressen op en een opsomming van de inlogmomenten is geen onderdeel van dit formulier. In dit geval heeft het opsturen van het formulier dus geen zin voor jouw benodigde informatie. Is het misschien met een reden waarin we mee kunnen denken met een alternatieve oplossing?
Bedankt voor het navragen. Ik had een virus op m'n telefoon en heb toen ook mn wachtwoord van My T-mobile veranderd. Als er een mogelijkheid is, zou ik willen weten of er is ingelogd op mijn account waarbij er iets afwijkt van m'n eigen PC. Bijvoorbeeld met Hotmail kan je zien welk IP op welk moment heeft ingelogd op je account.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @StarsLad,

Aii, nee daar kunnen wij je dus niet bij helpen, omdat wij deze activiteit niet monitoren. Is er verder niets veranderd aan je instellingen, bundels, enzovoorts? Als er iets is waar wij wel bij kunnen helpen, vraag het gerust!

Reageer