Vraag

inlogproblemen

  • 16 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 2506 Bekeken

Ik heb net telefonisch contact gehad en een mail gekregen met inloggegevens en wachtwoord. Helaas lukt het nu nog steeds niet om in te loggen

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Roger120170

Ik denk graag met je mee. Waar probeer je momenteel in te loggen? Wil je in My T-Mobile inloggen en krijg je een foutmelding? Zo ja, wat voor melding is dat? Probeer je via de app of desktopversie in te loggen? Is je app voorzien van de laatste update? En als je via desktopversie doet zou je dan verschillende browsers kunnen proberen? Chrome werkt vaak wel goed.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!

Hallo ik probeer in te loggen met de gegevens die ik weet , maar lukt niet

krijg ook geen mail binnen 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @wandersp 

Kon je voorheen wel inloggen op My T-Mobile? Gebruik je de app of desktopversie? Zou je eens de tips die ik hierboven geef kunnen proberen? Ik ben heel benieuwd naar het resultaat!

Reageer