Beantwoord

Inlogproblemen in de app

  • 30 mei 2019
  • 4 reacties
  • 1715 Bekeken

Waarom kan ik niet inloggen in de app met tzelfde ww als op de site?
icon

Beste antwoord door Jaimy 31 mei 2019, 12:37

Hoi Haastje123,

Da's gek, maar we gaan er natuurlijk voor zorgen dat het snel weer helemaal werkt.

Vind je het goed als ik jouw account verwijder? Je verliest dan geen gegevens of iets dergelijks, maar het zorgt ervoor dat je even een nieuw account kunt aanmaken met een nieuw wachtwoord. We zien vaak dat deze werkwijze dit probleem oplost.

Laat het me weten of je dat goedvindt, dan komt het voor elkaar!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Bijzonder, dat zou wel moeten werken. Wat wel zo is, is dat je de app toegang moet geven op je telefoon, is dat gelukt?
Ja staat allemaal goed.
Reputatie 4
Badge +4
Dan vrees ik dat een T-Mobile medewerker even moet helpen.

op deze pagina:

https://community.t-mobile.nl/my-t-mobile-en-my-t-mobile-app-397/inloggen-my-t-mobile-app-lukt-niet-298209#post1440077

lees je dat anderen er ook last van hebben gehad
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Haastje123,

Da's gek, maar we gaan er natuurlijk voor zorgen dat het snel weer helemaal werkt.

Vind je het goed als ik jouw account verwijder? Je verliest dan geen gegevens of iets dergelijks, maar het zorgt ervoor dat je even een nieuw account kunt aanmaken met een nieuw wachtwoord. We zien vaak dat deze werkwijze dit probleem oplost.

Laat het me weten of je dat goedvindt, dan komt het voor elkaar!

Reageer