Beantwoord

Inlogproblemen My T-Mobile app

• 6 januari 2018
  • 1 reactie
  • 164 Bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon Samsung j3. Ik kan wel via internet inloggen in my tmobile. Als ik de applicatie download dan krijg ik de melding dat gebruikersnaam en wachtwoord onjuist is. Heb de applicatie al een collega verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helaas. Wie weet een oplossing
icon

Beste antwoord door Hajar 8 januari 2018, 11:13

Hi Marianne,

Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon! Van welke software versie maak jij gebruik? Heb je gecontroleerd of je van de laatste software versie gebruik maakt? Als je gebruik maakt van een oudere versie dan kan het zo zijn dat de My T-Mobile app niet werkt. Kun je ook de My T-Mobile app updaten? Je geeft aan dat je steeds een foutmelding krijgt, kun je daar een screenshot van maken en met ons delen? We kijken dan graag met je mee!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Marianne,

Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon! Van welke software versie maak jij gebruik? Heb je gecontroleerd of je van de laatste software versie gebruik maakt? Als je gebruik maakt van een oudere versie dan kan het zo zijn dat de My T-Mobile app niet werkt. Kun je ook de My T-Mobile app updaten? Je geeft aan dat je steeds een foutmelding krijgt, kun je daar een screenshot van maken en met ons delen? We kijken dan graag met je mee!

Reageer