Beantwoord

Inlogproblemen op My T-Mobile

Meerdere malen inloggegevens opgevraagd maar kan niet inloggen steeds zijn de gegevens niet juist, behoorlijk irritant is dit, hoe is dit op te lossen?

Dit is dus voor mijn dochter en niet voor mij!
icon

Beste antwoord door Bram 27 januari 2014, 16:07

@van 't Hek

Kun je mij in een privébericht haar mobiele nummer sturen? Als het abonnement wat door je dochter gebruikt wordt op jouw naam staat kunnen we je verder helpen. Mocht dit op haar naam staan dan kan zij contact met de klantenservice opnemen. Daar kunnen ze een kant en klaar account voor haar maken. Ze kan dit aangeven bij de medewerker zodat ze niet alleen alles resetten.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
@van 't Hek

Waar kan jouw dochter niet inloggen? In My T-Mobile of in onze T-Mobile App? Ze kan een berichtje hier plaatsen met een omschrijving van het probleem, dan zullen wij haar helpen met dit probleem.
Niet via de pc, en niet via de app, meerdere malen gegevens opnieuw aangevraagd, steeds melding dat ze niet kloppen, en ik heb op naam van mijn dochter een formulier ingevuld om een vraag te stellen, kreeg toen de keuze om via het forum te doen dus dat gedaan en zie hier het resultaat,  gaat via mijn naam, zucht.......

Het probleem is dus dat niets werkt, waarschijnlijk zullen er bij jullie wel wat instellingen niet goed staan !

Anders even via een PB 
Reputatie 4
@van 't Hek

Kun je mij in een privébericht haar mobiele nummer sturen? Als het abonnement wat door je dochter gebruikt wordt op jouw naam staat kunnen we je verder helpen. Mocht dit op haar naam staan dan kan zij contact met de klantenservice opnemen. Daar kunnen ze een kant en klaar account voor haar maken. Ze kan dit aangeven bij de medewerker zodat ze niet alleen alles resetten.
bericht verstuurd !

Reageer