Beantwoord

Installeren T-Mobile App 3 via Google AppStore in buitenland

• 25 juli 2016
  • 5 reacties
  • 165 Bekeken

Goedendag,

De mobiele app die u aanbiedt via de Google AppStore kan niet op mijn telefoon geïnstalleerd worden (OnePlus Two, Android versie 6.0.1).

https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.oberon.tmobile.my&utm_source=emea_co&utm_medium=oth&utm_content=092314&utm_campaign=DTNL&pcampaignid=MKT-Other-emea-nl-mo-co-oth-ap-DTNL-092314-1

Ik ben momenteel in het buitenland. Kan dit de oorzaak zijn? Is er een manier om de app toch te installeren? Ik ben de komende maanden namelijk niet in Nederland.

Vriendelijke groet,

Wicher Visser
icon

Beste antwoord door Hajar 27 juli 2016, 10:44

Hi wicher,

Ik heb dit ook even nagevraagd bij onze app ontwikkelaars en het is inderdaad niet mogelijk om de app te downloaden in het buitenland. My T-Mobile app is alleen beperkt tot Nederland. Je kan wel je verbruik in de gaten houden via de roaming.t-mobile.nl pagina.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. En ik wens je veel plezier in Zwitserland. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Wicher,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Je zou de app gewoon moeten kunnen downloaden. Wat voor foutmelding krijg je te zien? Kun je een screenshot maken van de foutmelding? Lukt het wel om andere apps te downloaden?

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen. Je kan in de tussentijd je verbruik checken via roaming.t-mobile.nl
Zie bijgevoegd screenshot. De OnePlus ONE A2003 is de telefoon waar ik het de app op wil installeren. Ik ben momenteel in Zwisterland. Andere apps (van andere aanbieders) downloaden lukt wel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi wicher,

Ik heb dit ook even nagevraagd bij onze app ontwikkelaars en het is inderdaad niet mogelijk om de app te downloaden in het buitenland. My T-Mobile app is alleen beperkt tot Nederland. Je kan wel je verbruik in de gaten houden via de roaming.t-mobile.nl pagina.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. En ik wens je veel plezier in Zwitserland. 🙂
Jammer. Bedankt dat je het even hebt uitgezocht.
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! Als ik iets anders voor je kan betekenen dan hoor ik het graag. 🙂

Reageer