Beantwoord

Instelling vingerafdruk voor My T-Mobile app

• 16 januari 2017
  • 5 reacties
  • 468 Bekeken

Reputatie 1
Sinds vandaag moest ik mijn wachtwoord opnieuw instellen oke .
Nou is mijn vraag voorheen kon ik met de vingerprint inloggen op mjin iPhone 6s hoe kan ik dat weer herstellen
icon

Beste antwoord door David 17 januari 2017, 15:06

Hey Fritsver,

Als het goed is moet dat lukken door naar de Instellingen te gaan en daar te zoeken naar Touch ID en toegangscode. Als het goed is kun je hier de vingerafdruk toevoegen en zo ervoor kiezen jouw app weer te beveiligen! 🙂

Laat je weten of het gelukt is? Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Fritsver,

Als het goed is moet dat lukken door naar de Instellingen te gaan en daar te zoeken naar Touch ID en toegangscode. Als het goed is kun je hier de vingerafdruk toevoegen en zo ervoor kiezen jouw app weer te beveiligen! 🙂

Laat je weten of het gelukt is? Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Reputatie 1
Goedemorgen ,bedankt voor je snelle antwoord , ik kom hier niet uit heb ook het automatisch aan melden aangevinkt en bevesticht dat hij niet automatische herkent word op jullie netwerk maar die functie werkt niet ( bij mij ).
Die instelling van Touch ID zit niet op het menu van T-mobil ?

Groetjes Frits
Reputatie 7
Badge +15
Hey Fritsver,

Ik heb dit intern even nagevraagd, vandaar dat je nu pas een reactie krijgt! Je kunt in dit geval de app het beste even verwijderen en opnieuw instellen. Je krijgt dan weer de optie te zien om dit in te stellen.

Laat je weten of het gelukt is? 🙂
Reputatie 1
Goedemorgen Amy , ik heb de app verwijderd , na het installeren krijg je de vraag code of vingerprint maar daar is geen keuze in, vingerprint slaat hij gewoon over !

Alvast bedankt voor je mailtje.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Frits,

Zou je eens in de instellingen in de App willen kijken? Dat menu is een beetje verborgen: Je kunt in de app op je 06-nummer klikken en daarna voor 'profiel' kiezen. Daar moet je het kunnen aanpassen!

Houd je ons op de hoogte? :8

Reageer