Beantwoord

Internetbundel aanpassen lukt niet

• 10 augustus 2016
  • 8 reacties
  • 153 Bekeken

Ik heb nu al een paar keer me internetbundel willen aanpassen maar op de een of andere manier lukt t gewoon niet .
Krijg iedere keer een storing !!!
Waarom lukt het niet terwijl er op tv gezegd wordt dat t zo makkelijk is om gewoon aan te passen wanneer je maar wil .
Mvgr
icon

Beste antwoord door Sam- 11 augustus 2016, 20:23

Hoi hoi Priscilla,

Erg vreemd zeg! Om te controleren wat er precies fout gaat ben ik ingelogd op jouw My T-Mobile account. Na de bundelpagina bezocht te hebben is het me gelukt om je internet bundel te verhogen naar 3GB. Zie ook de bevestiging hieronder:

Het was mij trouwens niet helemaal duidelijk op welke manier je de bundel wilde wijzigen. Mocht je de My T-Mobile app gebruiken hiervoor dan wil ik je adviseren om in het vervolg de applicatie te verwijderen en opnieuw te installeren als je hier problemen mee ervaart.

Is hiermee je verzoek naar tevredenheid afgehandeld? Nog andere vragen of verzoeken dan helpen we je graag!
Bekijk origineel

8 reacties

je kan maar een keer per maand aanpassen op de factuur maand
Dat lukt dus ook niet. Ik krijg iedere keer mislukt
Hoi Priscilla koet, welkom op het klantenforum.

Probeer je de bundel aan te passen via de app of via het internet?
Indien je het via de app probeert, zou je het dan eens via de pc/laptop willen proberen?
Indien je het via de pc/laptop probeert, zou je dat dan eens via een andere browser willen proberen?

Laat je de uitkomst weten?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Priscilla,

Ook namens mij welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je gewoon je bundels wilt kunnen aanpassen. Ik heb gelijk in het systeem gekeken of ik daar iets kan vinden. Ik zie wel dat je tot en met 2/6 een blokkade had door een betalingsachterstand waardoor je je bundels niet kon aanpassen. Maar deze blokkade is inmiddels dus al ruim een week verwijderd. Wanneer heb je het voor het laatst geprobeerd? Krijg je een foutmelding te zien, zo ja wat staat er dan precies? Zou je verder eens naar de vragen van Kaassausje kunnen kijken?

Met deze aanvullende informatie kunnen we kijken waar het probleem precies ligt en vervolgens kijken naar een oplossing. Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hoi thalina er staat mislukt het aanpassen van internet 3 gb en 100 mb eu is mislukt probeer het later nog eens. En dat proberen op de laptop kan nog niet want ik ben op vakantie

Groeten Priscilla
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Priscilla,

Erg vreemd zeg! Om te controleren wat er precies fout gaat ben ik ingelogd op jouw My T-Mobile account. Na de bundelpagina bezocht te hebben is het me gelukt om je internet bundel te verhogen naar 3GB. Zie ook de bevestiging hieronder:

Het was mij trouwens niet helemaal duidelijk op welke manier je de bundel wilde wijzigen. Mocht je de My T-Mobile app gebruiken hiervoor dan wil ik je adviseren om in het vervolg de applicatie te verwijderen en opnieuw te installeren als je hier problemen mee ervaart.

Is hiermee je verzoek naar tevredenheid afgehandeld? Nog andere vragen of verzoeken dan helpen we je graag!
Oke vreemd dat het wel lukte. Maar hartstikke bedankt!!! Dit was de enigste vraag
Reputatie 6
Badge +17
Graag gedaan hoor Priscilla. We zien je graag weer op het forum verschijnen. 😃

Reageer