Beantwoord

Interval server error op My T-Mobile App

  • 2 juni 2017
  • 6 reacties
  • 522 Bekeken

Hallo,

Ik kan niet meer inloggen op My Mobile, geeft storing.

Geeft Internal server error aan.

Hoe los ik dit op

Mvg
Mha Simonse
icon

Beste antwoord door Pilovali 2 juni 2017, 08:55

Hallo,

Het lijkt erop dat er een storing is (was?) op My T-Mobile. Bij mij werkt het in iedergeval, heb je nog steeds hetzelfde probleem?

Groet,
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Het lijkt erop dat er een storing is (was?) op My T-Mobile. Bij mij werkt het in iedergeval, heb je nog steeds hetzelfde probleem?

Groet,
Heb de app opnieuw geïnstalleerd en geeft geen storing meer aan. Bedankt voor uw reactie!!

Groet,
Ik kan al een paar weel niet inloggen op de tmobile-app.
Keer op keer zegt hij , oeps er ging iets mis.
ook naar een paar keer verwijderen en herinstaleren van de ap
Reputatie 6
Badge +17
Heb je de app al een keer opnieuw geïnstalleerd? Als je naar https://t-mobile.nl/my gaat, kun je daar wel inloggen?
Op de pc kan ik wel inloggen , Alleen niet op mijn telefoon.
Zoals ik al zei , de app al verwijderd en weer opnieuw er opgezet.
Mag niet baten
Reputatie 4
HI s2hogun2,

Goed dat je dit aankaart bij ons!

Wat voor toestel heb je? Heb je toevallig al de nieuwste software-update geïnstalleerd? Dat kan namelijk soms ook zorgen voor problemen met de T-Mobile App.

Ik hoor het graag van je! 🙂

Reageer