Vraag

Inzien factuur lukt niet.


Sinds ik de factuur van deze maand heb ontvangen, probeer ik hem in te zien. Als ik hem probeer te openen, blijft de popup echter "hangen" op laden van de pagina. Ik heb hier gisteren over gebeld en volgens haar was er gisteren een storing, maar vandaag nog steeds hetzelfde probleem. Kunnen jullie het oplossen, want ik wil mijn factuur natuurlijk kunnen inzien.

4 reacties

Reputatie 2
@keppeppertje
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Als ik kijk onder dit account waar je mee bent ingelogd kan ik de facturen inzien. Welke browser gebruik je? Kun je het via een andere browser opnieuw proberen? Indien je een andere pc/laptop hebt, kan je het ook daarmee proberen?
Hallo,



Ik probeer mijn factuur nar jullie te sturen ivm verkeerde berekening.

Helaas blijft hij laden.

Kunnen jullie dit zsm oplossen, zodat ik mijn factuur naar jullie kan opsturen/mailen?
Ik kan de facturen ook niet openen. Super irritant!!
Ik gebruik Google Chrome. Pop-ups toegestaan en acrobat reader paraat.
Het is al vervelend dat we de facturen niet meer per post ontvangen en ze nu zelf moeten opzoeken.
Als dat dan niet werkt stijgt mijn bloeddruk behoorlijk.
Hoi,ik probeer ook al 2 dagen mijn factuur te belijken maar dit lukt ook niet.....



Andere maanden geen problemen gehad dus wat nu ?????

Reageer