Beantwoord

Inzien zakelijk abonnement

• 22 januari 2015
  • 5 reacties
  • 231 Bekeken

Ik kan mijn gegevens van mijn zakelijk abonnement niet inzien in T-Mobile beheer ,er wordt aangegeven dat alleen telecommanagers de informatie kunnen bekijken.
Hoe kan ik dit wijzigen want ik zou het toch makkelijk vinden wat voor contracten er binnen mijn bedrijf afgesloten worden.

Graag hoor ik zo snel mogelijk van jullie.
icon

Beste antwoord door Tom 26 januari 2015, 12:00

@VanGelder goed dat je hier even contact over opneemt. Ik heb het e.e.a. voor je uitgezocht. De melding die je krijgt betreft er één die alleen via My T-Mobile wordt weergegeven. Via het Beheer account kan ik de zakelijke contracten gewoon inzien. Tevens zie ik dat er telkens op het My T-Mobile account wordt ingelogd. Ik stuur je daarom voor de zekerheid nieuwe inloggegevens van Beheer toe via het mailadres dat bij ons bekend staat. Wanneer je deze logingegevens invoert op deze pagina zou je in staat moeten zijn om de aansluitingen volledig te beheren.

Het kan zijn dat in de gestandaardiseerde mail wordt gesproken van een verificatiecode, ik heb het wachtwoord echter al gewijzigd gezien de langere reactietijd via dit kanaal. Wanneer er gesproken wordt over een verificatiecode wordt daarom het wachtwoord genoemd.

Ik hoop dat ik je hiermee naar tevredenheid heb kunnen helpen! Vragen hierover? Let me know!
Bekijk origineel

5 reacties

Je weet zeker dat je met het beheersaccount ingelogd bent?

https://www.t-mobile.nl/zakelijke/login

Als ik inlog op beheer (zakelijk) kan ik wel alle contracten zien en als ik inlog op my T-Mobile (persoonlijk) kan ik alleen beperkt gegevens per aansluit.

Let wel op dat je in je browser uitlogt bij persoonlijk voor je de link voor zakelijk aanklikt, anders kom je (door cookies) alsnog in je persoonlijk account terecht.
Ik log ook in op zakelijk t mobile beheer,ik kan alleen het onderdeel "zakelijk abonnement" niet inzien dan wordt er aangegeven dat alleen telecommanagers dit onderdeel kunnen bekijken.
Da's apart, beheer is juist het account voor de telecommanager. Dan weet ik het verder ook niet.

Je kunt een reactie afwachten van een moderator, dit kan echter wel 24-48 uur duren.
Dit is in eerste instantie een discussieplatforum voor klanten onderling.
Reputatie 5
@VanGelder goed dat je hier even contact over opneemt. Ik heb het e.e.a. voor je uitgezocht. De melding die je krijgt betreft er één die alleen via My T-Mobile wordt weergegeven. Via het Beheer account kan ik de zakelijke contracten gewoon inzien. Tevens zie ik dat er telkens op het My T-Mobile account wordt ingelogd. Ik stuur je daarom voor de zekerheid nieuwe inloggegevens van Beheer toe via het mailadres dat bij ons bekend staat. Wanneer je deze logingegevens invoert op deze pagina zou je in staat moeten zijn om de aansluitingen volledig te beheren.

Het kan zijn dat in de gestandaardiseerde mail wordt gesproken van een verificatiecode, ik heb het wachtwoord echter al gewijzigd gezien de langere reactietijd via dit kanaal. Wanneer er gesproken wordt over een verificatiecode wordt daarom het wachtwoord genoemd.

Ik hoop dat ik je hiermee naar tevredenheid heb kunnen helpen! Vragen hierover? Let me know!
Ik kan inderdaad nu alles zien met het nieuwe wachtwoord en de code,wat inloggen betreft doe ik nog steeds hetzelfde als voorheen via zakelijk en dan naar t mobile beheer.
Bedankt!

Reageer