Beantwoord

iPhone 7 vingerscan My T-Mobile App

• 24 september 2016
  • 5 reacties
  • 271 Bekeken

Reputatie 2
Ik had bij mijn iPhone 6 een vingerscan om inte loggen op mijn t mobile app ,en nu bij mijn iPhone 7 heb ik dat niet meer. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Sam- 26 september 2016, 15:59

Hey elly,

Wat vreemd zeg. Zou je de My T-Mobile applicatie willen openen en de volgende stappen willen volgen?

1. Klik links bovenin op de 3 streepjes om het menu overzicht tevoorschijn te halen
2. Klik op je gebruikersnaam
3. Kies voor profiel
4. Vink Touch ID gebruiken aan

Sluit de applicatie af en start 'm opnieuw op. Je zou daarna met je Touch ID in moeten kunnen loggen.

Laat je ons weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Elly1,

Goed dat je deze vraag stelt! Super tof dat je de iPhone 7 al in handen hebt!

Het is met de iPhone 7 ook zeker mogelijk om dit in te stellen. Bij de eerste registratie van de eerste activatie van de My T-Mobile app krijg je deze optie. Mocht je hier al voorbij zijn dan kun je het eventueel ook in de instellingen instellen. Had je daar al gekeken? 🙂

Laat je weten of het lukt?
Reputatie 2
Heyy
Ik heb deze vraag blijkbaar genist bij het instellen vd app. Maar ik kan bij instellingen niks erover vinden om "touch" aan te zetten voor de t mobile app.
Reputatie 6
Badge +17
Hey elly,

Wat vreemd zeg. Zou je de My T-Mobile applicatie willen openen en de volgende stappen willen volgen?

1. Klik links bovenin op de 3 streepjes om het menu overzicht tevoorschijn te halen
2. Klik op je gebruikersnaam
3. Kies voor profiel
4. Vink Touch ID gebruiken aan

Sluit de applicatie af en start 'm opnieuw op. Je zou daarna met je Touch ID in moeten kunnen loggen.

Laat je ons weten of het is gelukt?
Reputatie 2
Beste antwoord. Het is gelukt !!
Bedankt !!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Elly,

Ah super. Goed om te lezen dat het is opgelost.

Bedankt voor je berichtje terug en hopelijk tot snel weer op het forum. 😉

Reageer