Beantwoord

Je mobiele nummer is (nog) niet bekend in het systeem.

Hallo,
Mijn zusje heeft sinds 6 mei een abonnement bij jullie maar als ze een account wil aanmaken geeft hij nog steeds aan: Je mobiele nummer is (nog) niet bekend in het systeem.
Ook heeft zij nog geen factuur gehad. Weten jullie waardoor dit komt?
icon

Beste antwoord door Tom 2 juni 2015, 16:11

@Fortress

Wat goed dat je je zusje op deze manier helpt! Zou je mij in een PB haar 06 en ter verificatie haar postcode en geboortedatum willen sturen?
Dan ga ik kijken hoe we dit kunnen oplossen! 🙂
Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 5
@Fortress

Wat goed dat je je zusje op deze manier helpt! Zou je mij in een PB haar 06 en ter verificatie haar postcode en geboortedatum willen sturen?
Dan ga ik kijken hoe we dit kunnen oplossen! 🙂
Hallo, ik weet dat dit een oud bericht is. Maar ook mijn zusje heeft hetzelfde probleem.
Hierdoor kan ze haar simkaart niet activeren en kan ze dus nog geen gebruik maken van de simkaart.
Enig idee hoe dit opgelost kan worden? Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +16
Hi TedRasing,

Welkom bij de T-Mobile Community!

Tof dat je dit voor je zusje wilt oplossen. We helpen je hier graag bij. Zou je mij in een privébericht het 06-nummer van je zusje willen sturen en graag ook ter controle haar volledige adres en geboortedatum. Dan gaan wij er mee aan de slag.
Beste Issam,

Is er inmiddels al een oplossing gevonden voor het probleem?
Ik heb namelijk nog steeds niks van T-mobile vernomen.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Ted,

Ik heb je zojuist van een privébericht voorzien. 🙂
Beste allen, oud bericht, maar ik heb hetzelfde probleem en krijg de volgende melding: Je mobiele nummer is (nog) niet bekend in het systeem. Dit kan zijn omdat je contract nog niet of pas vandaag geactiveerd is. Probeer het later nog eens.

Hoor graag wat doen. Alvast dank.
Opgelost. Bedankt
Reputatie 7
Badge +19
Fijn dat het al is opgelost, Rick! :D

Heb je in de toekomst onze hulp toch nog nodig, dan weet je ons te vinden!
Hallo,

hier hetzelfde probleem. Vandaag sim-only abonnement afgesloten en bij een account aanmaken geeft ie ook telkens aan: Je mobiele nummer is (nog) niet bekend in het systeem. Dit kan zijn omdat je contract nog niet of pas vandaag geactiveerd is. Probeer het later nog eens.

Ook hoor ik graag wat te doen, alvast bedankt.

Mark
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mark,

Kun je mij in een privébericht het nummer, naam, geboortedatum en adres opsturen waar het om gaat? Dan ga ik voor je controleren waarom het niet werkt.
Hallo,

een soortgelijk verschijnsel ervaar ik ook met inloggen bij PrePaid Surprise. Ik kan niet inloggen bij mijn bestaande PrePaid account, omdat ik de volgende melding krijg: "Vul een geldig mobiele nummer in".
Hoe kan ik weer inloggen? Dit is ontstaan direct na het activeren van mijn nieuwe nano simkaart ter vervanging van mijn oude micro simkaart. De oude micro simkaart is gedeactiveerd sinds eind februari.

Bij voorbaat mijn dank!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Simonnn,

Goed dat je het even aankaart! We hebben een paar vergelijkbare meldingen langs zien komen, dus ik ga dit gelijk even aangeven bij de afdeling die over My Surprise gaat. Het lijkt namelijk fout te gaan bij de website zelf, niet bij jouw telefoonnummer zelf. Als ik hier meer informatie over heb, dan hoor je van me!
Beste David,

vanochtend ging ik op de PrePaid Surprise website na of er verandering is en die is er. Na het invullen van mijn inloggegevens, krijg ik nu de melding dat ik geen account heb.

Klaarblijkelijk is mijn account gewist, omdat ik wel een account had met mijn bestaande 06 nr. Dus een nieuw account aangemaakt met uiteraard hetzelfde 06 nummer en nu zie ik dat mijn ongebruikte speelcode afwezig is. Is het mogelijk een vervangende speelcode te krijgen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Simonnn,

Fijn dat je een nieuw account hebt kunnen aanmaken!

Ik ben vanochtend meteen even voor je achter de code aangegaan. Ik krijg net bericht dat er een nieuwe naar jou verzonden is! Is die goed bij je aangekomen? 😃
Hoi Jaimy,

ja, het is zelfs zo dat 2 codes goed zijn aangekomen. Ik heb hiervan 1 gebruikt. Dankjewel! 😃
Reputatie 7
Badge +19
Ooh, helemaal top! Fijn om te lezen en graag gedaan. 😃
Hi @Simonnn,

Goed dat je het even aankaart! We hebben een paar vergelijkbare meldingen langs zien komen, dus ik ga dit gelijk even aangeven bij de afdeling die over My Surprise gaat. Het lijkt namelijk fout te gaan bij de website zelf, niet bij jouw telefoonnummer zelf. Als ik hier meer informatie over heb, dan hoor je van me!

Beste David,

helaas heb ik vandaag voor de 2e keer hetzelfde verschijnsel: "Vul een geldig mobiele nummer in" bij het aanmelden op de PrePaid Surprise website. Ik wil een speelcode gebruiken. Heb je inmiddels meer info?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Simon,

Ik heb even om een update gevraagd, want er zou deze week meer duidelijkheid komen over de verwachte datum van oplossen. Ik laat het weten wanneer ik een update heb!

Fijn weekend!
Na 29 dagen is geen "meer duidelijkheid gekomen over de verwachte datum van oplossen". Anders dan dat mijn account gewist werd en 2 speelcodes werden geactiveerd. Daar kan ik niet bij want de melding "Vul een geldig mobiele nummer in" blijft van toepassing.

Ik overweeg geen abonnement te nemen bij T-Mobile, maar wel om over te stappen op een andere provider.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Simonn,

Ik zie dat je case nog in behandeling is, maar dat je ook al nummerbehoud hebt aangevraagd. Heb je ervoor gekozen om ons te verlaten? Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Ik heb momenteel ook geen update voor je anders had ik die graag gedeeld. Zodra ik meer weet, laat ik het direct weten. Ik hoop dat je toch bij ons blijft!
Hallo Hajar,

ja, een maand geleden meldde ik het probleem en nog is geen oplossing dan wel een update beschikbaar voor: "Het lijkt namelijk fout te gaan bij de website zelf, niet bij jouw telefoonnummer zelf."

Dit zorgt inderdaad ervoor dat ik overstap naar een andere provider. Een oplossing waardeer ik echter zeker voor de resterende periode dat ik klant ben bij T-Mobile en voor andere Prepaid klanten die wel blijven en ook dit probleem ervaren op de PPS website: "Vul een geldig mobiele nummer in".
Dag,
Ik zit met eenzelfde probleem. Heb sinds gisteren een mobiel nummer van T-Mobile, kan gewoon bellen en gebeld worden, maar mijn mobiele internet blijft op 3G en werkt dus eigenlijk niet. Wanneer ik iets wil checken bij My T-Mobile, krijg ik de melding dat mijn nummer niet bekend is en/ of (nog) niet geactiveerd. Kan eea aangezet worden?
Dank!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi EliL,

Ik wil hier graag voor je achteraan! Kun je mij een privéberichtje sturen met jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer? Daarmee kan ik in ons systeem meekijken.

Dankjewel alvast!

Reageer