Beantwoord

Kan data niet aanvullen in de My T-Mobile app


Wij hebben een unlimited data contract en konden via de app de data aanvullen. Maar sinds een paar dagen werkt de knop "aanvullen" niet meer. Zowel op Android als Apple, we moeten online via de pc aanvullen.

Ik kan mij voorstellen dat meerdere mensen hier last van hebben (in de app store iig wel) Wanneer gaan jullie dit oplossen of wat kan ik eraan doen om het weer werkende te krijgen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 25 augustus 2017, 15:11

Hoi The Maltas,

Goed dat je dit aankaart!

Vreemd dat de knop het helemaal niet doet. Heb je hier vanaf het begin al last van of is dat sinds kort? Heb je onlangs een update uitgevoerd? Kun je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Ik ben benieuwd of de knop dan wel weer werkt! Ik kan je ondertussen ook vertellen dat er al gekeken wordt naar mogelijkheden om de app te verbeteren. Zodra ik daar updates over heb, zal ik die in dit topic plaatsen.

Ik hoor graag wat je bevindingen zijn na het opnieuw installeren van de app!

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi The Maltas,

Goed dat je dit aankaart!

Vreemd dat de knop het helemaal niet doet. Heb je hier vanaf het begin al last van of is dat sinds kort? Heb je onlangs een update uitgevoerd? Kun je de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Ik ben benieuwd of de knop dan wel weer werkt! Ik kan je ondertussen ook vertellen dat er al gekeken wordt naar mogelijkheden om de app te verbeteren. Zodra ik daar updates over heb, zal ik die in dit topic plaatsen.

Ik hoor graag wat je bevindingen zijn na het opnieuw installeren van de app!
Dag, hier precies hetzelfde probleem. De helpdesk heeft handmatig 1 gig aangevuld maar daar schiet ik niet echt veel mee op. Echter ik ontvang ook geen tegoed meer, krijg wel de melding dat ik moet aanvullen maar die knop werkt niet.
Ik ben gister terug gekomen uit Frankrijk waar ik mijn eigen netwerkje dus mee had. In de t-mobile app staat dan overigens dat je ook in het buitenland dezelfde voorwaarden (en dus unlimited mb's hebt). Blijkbaar is dat dus niet zo. Dat laat echter onverlet dat ik nu in Nederland dus blijkbaar ook geen data meer kan gebruiken. Heb alle apparatuur al opnieuw opgestart enzovoort.
Ik wacht morgen af, wellicht dat er vannacht wel aangevuld wordt tot 5 gig en dat het daarna weer werkt. Maar wilde het nog wel hier even melden.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Herman,

Heel erg opmerkelijk inderdaad, je zou de dagelijkse 5 GB gewoon moeten krijgen. Dit was ik nog niet eerder tegengekomen! :S

Ik heb de 1 GB in ieder geval weer ingeschakeld, zodat je in ieder geval wel weer uit de voeten kunt. Ik snap dat dit niet ideaal is, maar dan blijf je in ieder geval online. Houd het in ieder geval even in de gaten en dan doe ik dat ook. Mocht het na dit weekend nog altijd niet optimaal draaien, dan gaan we hier gelijk mee aan de slag!
Dag David, bedankt voor je reactie. Vanmorgen was de 5 gig wel gewoon aangevuld, dat werkt dus. Vanmorgen stond per ongeluk mijn tv verbonden met mijn (Huawei) T-mobile netwerkje waardoor ik onbedoeld mb's verbruikte (Netflix). Om een 11 uur gaf de verbruiksstatus aan dat ik nog ca 1600 mb had. Om 10 over 11 had ik nul en kon ik niet meer aanvullen, vervolgens heb ik de app opnieuw geïnstalleerd en toen stond ie tot mijn verbazing op 1000 mb (wat blijkbaar is samengevallen met de aanvulling door jou). Ik vond het al vreemd omdat ik ondertussen ook de apple app nieuw heb geïnstalleerd en de aanvulling toen niet gebeurde.
Ik heb gister gebeld met de helpdesk en op advies van de medewerkster vandaag nogmaals gebeld (wanneer het nog steeds niet zou werken).
Het gesprek dat ik zojuist met de klantenservice medewerkster heb gehad verliep echter nogal stroef en resulteerde in beëindiging van het gesprek door deze mevrouw (ik zal hier maar geen naam noemen). Hoewel ik op dit moment de verbazing van de wijze waarop dat ging nog niet te boven ben, hoop ik dat jullie een oplossing van het probleem kunnen vinden.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Herman,

Ah kijk, dan is er dus gewoon flink verbruik geweest! 🙂

Ik zie inderdaad dat het gesprek met de klantenservice niet echt goed verlopen is, gezien de log die mijn collega heeft achtergelaten. Het is echter wel zo dat de bundel volledig verbruikt moet zijn voordat je een nieuwe aanvuller kan aanzetten, daar had mijn collega gelijk in. Ik zie dat je na het gesprek nog een aantal GB's hebt aangevuld, dus dit lijkt nu allemaal goed te gaan! Wat is er op dit moment nog een probleem?

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Ik begrijp dat je pas kunt aanvullen wanneer de bundel verbruikt is. Daar ligt dus het probleem want de aanvulknop werkt niet (meer). De oplossing die je collega aandroeg was om het te proberen bij de buren, wat ik niet begreep en ook nogal vreemd vond.
Het was echter niet de vraag die ik heb gesteld aan je collega. En daar ging het fout, ze gaf antwoord op vragen die ik niet stelde met irritatie tot gevolg. Maar ik blijf het vreemd vinden dat een klantenservice gewoon een gesprek beëindigd. (wellicht is het een goed idee om het gesprek nog eens terug te luisteren en te analyseren waar het fout ging!!!)
En nee, het probleem is er nog steeds! Ik heb echter via de internetsite (via 'de buren') wel kunnen aanvullen, wat ik geen oplossing van het probleem vind.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Herman,

De aanvulknop zou wel moeten werken, maar je bundel moet helemaal verbruikt zijn. Als je problemen ervaart dan kan je toestel opnieuw starten ook helpen. Ik vind het jammer om te lezen dat je geen fijn gesprek hebt gehad. Ik denk dat mijn collega bedoelde dat je bij de buren misschien beter bereik zou hebben en daar wel zou kunnen aanvullen.

Het is in ieder geval goed om te horen dat het wel gelukt is om aan te vullen via die website. Ik zet je feedback over de aanvulknop in ieder geval door dus bedankt voor de feedback. En ik wens je nog een fijne tijd in Frankrijk!
Beste T-mobile,

We hebben de apps verwijderd en weer geïnstalleerd, geen verandering. Het is sinds de laatste update gebeurt. Wij gebruiken de vorige app al enkele maanden dus weten dat je eerst je mb's op moet maken voordat je kunt aanvullen.

Nu kunnen wij inmiddels ook niet meer online via de pc aanvullen....wat is hier aan de hand? Zie bijlage aan deze post.

De helpdesk zei van de week dat ons abonnement is aangepast (waar wij niets van weten) en dat we moeten een nieuw online account moeten aanmaken. Dat wil ik best doen maar dan moet ik toch eerst het oude verwijderen. Kortom, ik vind het een vaag verhaal. Ik wil gewoon weer mb's kunnen aanvullen.

We zijn blijkbaar niet de enige als ik het forum lees, zouden jullie svp de app kunnen verbeteren of mij een structurele oplossing kunnen aangeven svp?
Goedemorgen, Voordat jullie zeggen dat wij geen bundel meer hebben 😉 Hier een screenprint op de pc van de huidige aantal mb's. om 24.00 vult het weer netjes aan. Het probleem is het handmatig aanvullen. Graag een oplossing
Reputatie 4
Hi The Maltas,

Welkom op het forum!

Goed dat jullie dit aangeven! In het systeem zie ook terug dat mijn collega dit heeft doorgezet naar onze specialisten. Zij zullen dit zo snel mogelijk behandelen en zodra het resultaat bekend is, zullen jullie hier bericht over krijgen. Wij nemen alle meldingen en feedback heel serieus. Dus, wees ervan verzekerd dat onze specialisten hun best gaan doen om dit voor jullie op te lossen.

Als jullie in de tussentijd meer vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Beste T-Mobile,

We zijn nu inmiddels twee weken verder en iedere medewerker is erg meewerkend maar we hebben ondertussen nog steeds hetzelfde probleem. Vandaag met een medewerker gesproken en die gaf aan dat het echt aan ons toestel ligt....toch vreemd dat we meerdere apparaten hebben waar de app niet op werk. Advies was online een klachten formulier in te vullen want meer kon ze niet doen.

Wij voelen ons niet serieus genomen, terwijl er meerdere klanten zijn met hetzelfde probleem...

Mocht u ook hetzelfde probleem hebben? Laat het t-mobile weten, misschien dat er dan iets harder aan een app update wordt gewerkt
Twee zaken:
- Geen verdere dubbele topics aan gaan maken, dat is tegen de huisregels
- In je andere topic geef je aan oneigenlijk de sim te gebruiken

Dat beantwoord waarom je problemen hebt, zoals hier beschreven, met het aanvullen.
Beste Poco-Loco,

Dank je wel voor je reactie blijkbaar ben ik verkeerd voorgelicht.
Dat is flink vervelend / frustrerend en helaas... ben je daar niet de enige op.

Heb je toevallig in een winkel het abo afgesloten? Dan is iig de feedback wel gewenst om welke winkel het ging, want dat T-Mobile nog niet actief tegen het misbruik in gaat betekent niet dat verkopers je het verkeerde abonnement moeten voorleggen.

Heb je tevens een overzicht van hoeveel data je verbruikt in deze oplossing (en beter nog... wanneer) want dan kan er natuurlijk altijd gekeken worden naar een omzetting naar een 4GvT variant maar misschien ook nog een Go Tablet data versie (grijs gebied, dus wacht even af of een moderator/medewerker hier ook zijn geurtje overheen heeft gezet :P). Een hotspot is niet verboden, een actief gebruik als ISP oplossing is wel strijdig.

Reageer