Beantwoord

Kan geen mobiel abonnement aan account toevoegen

  • 20 maart 2021
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik probeer mijn mobiel abonnement toe te voegen aan mijn net aangemaakt t-mobile mobiel account. Lukt helaas niet, bij het invoeren van de confirmatie code (die ik goed ontvang) krijg ik de fout ‘Geen account gevonden’. Hoe nu verder?
 

icon

Beste antwoord door lgn 23 maart 2021, 12:23

Ik heb het vandaag opnieuw geprobeerd en nu werkte het in één keer.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @lgn 

Je bent een beta tester? Misschien werkt de functie abonnement toevoegen nog niet helemaal.

Kan je geen eigen account aanmaken voor je abonnement via deze link?

https://www.t-mobile.nl/my/registreren

Ik ben voor zover ik weet geen beta tester. En ik heb de stappen die via  https://www.t-mobile.nl/my/registreren te bereiken zijn al doorlopen. Ik heb al een account, maar als ik dus mijn abonnement wil toevoegen aan die account weigert het systeem met bovenstaande fout. 

Net weer geprobeerd, weer dezelfde fout. 

Ik heb het vandaag opnieuw geprobeerd en nu werkte het in één keer.

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @lgn,

Mogelijk was er een vertraging bij een van de systemen die T-Mobile gebruikt.
Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat het inmiddels toch gelukt is. 

Welkom en veel (bel)plezier met T-Mobile. 

Reageer