Beantwoord

Kan geen verbruikstatus meer bekijken.

• 3 april 2018
  • 4 reacties
  • 570 Bekeken

Laat ik eerst even duidelijk maken dat ik geen smartphone heb, EN IK WIL OOK GEEN SMARTPHONE ! Ik heb een Nokia C1-01 en dat blijft ook zo! Ik weet niet of dit probleem hier iets mee te maken heeft.

Ik wilde net mijn verbruikstatus bekijken, en krijg een heel ander scherm dan normaal. Zie een scherm met tandwieltjes dat zegt dat mijn verbruikstatus in het buitenland wordt geladen, (??!!)

Vervolgens staat er : Let op: Je internetbundel is op Je internetbundel is geblokkeerd. Kies voor internet op lage snelheid, of koop een aanvuller om weer los te kunnen gaan.

IK HEB HELEMAAL GEEN INTERNETBUNDEL EN BEN OOK NIET IN HET BUITENLAND GEWEEST !

Vervolgens verschijnt er GEEN SCHERM met mijn resterende belminuten en sms tegoed. Wat is hier aan de hand?
icon

Beste antwoord door Bas 3 april 2018, 18:11

Geen zorgen hoor, Rick! Onze Super User tmoesel heeft het helemaal bij het rechte eind. Het heeft namelijk te maken met onze nieuwe indeling van de website.

Je kunt jouw verbruik (belminuten en sms’jes) vinden in jouw My T-Mobile omgeving bij het kopje 'Overzicht'. Daar zie je snel en eenvoudig hoeveel belminuten je nog hebt en hoeveel sms’jes je nog kunt sturen. Zoals je zelf al goed aangeeft heb je geen internetbundel en zijn er geen overige kosten in het buitenland gemaakt. Sorry voor de verwarring! Onder het kopje 'Overige kosten' kun je dan ook zien dat deze staan op €0,00.

Onder het kopje 'Verbruikstatus' > 'Deze maand', kun je vinden hoeveel sms’jes je verstuurd hebt, hoeveel je gebeld hebt en naar welke nummers je gebeld hebt deze maand.

Ik hoop dat ik je hiermee heb gerustgesteld. Mocht je nog vragen hebben over de nieuwe website, stel ze dan gerust. Ik help je er graag bij! 😃
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Vorig jaar is T-Mobile begonnen met het aanpassen van hoe alles er op je account pagina (my t-mobile) er uit ziet, in ieder geval voor pre-paid. Wat voor telefoon je hebt doet er niet toe als je je abonnement op een computer beheert
Ik denk dat je met jouw abo nog steeds de oude pagina te zien kreeg, maar dat nu 1 jaar later die oude site is uitgezet en alle accounts op de nieuwe over zijn. Inderdaad zie af en toe wat zandlopers/tandwielen die aangeven dat de status wordt opgehaald. Het kan voorkomen dat er ergens iets traag is waardoor het niet lukt, maar het is nu 8 uur later, dus probeer het nog een keer zou ik zeggen.
https://www.t-mobile.nl/my/verbruikstatus

Het kan daarnaast zo zijn dat je telefoon toch internetdata heeft gebruikt, maar dan zal je je abonnement gegevens erbij moeten halen. Je kan ook even met klantenservice bellen, die kunnen de gegevens wel naast elkaar leggen samen met jouw.
Reputatie 4
Badge +13
Geen zorgen hoor, Rick! Onze Super User tmoesel heeft het helemaal bij het rechte eind. Het heeft namelijk te maken met onze nieuwe indeling van de website.

Je kunt jouw verbruik (belminuten en sms’jes) vinden in jouw My T-Mobile omgeving bij het kopje 'Overzicht'. Daar zie je snel en eenvoudig hoeveel belminuten je nog hebt en hoeveel sms’jes je nog kunt sturen. Zoals je zelf al goed aangeeft heb je geen internetbundel en zijn er geen overige kosten in het buitenland gemaakt. Sorry voor de verwarring! Onder het kopje 'Overige kosten' kun je dan ook zien dat deze staan op €0,00.

Onder het kopje 'Verbruikstatus' > 'Deze maand', kun je vinden hoeveel sms’jes je verstuurd hebt, hoeveel je gebeld hebt en naar welke nummers je gebeld hebt deze maand.

Ik hoop dat ik je hiermee heb gerustgesteld. Mocht je nog vragen hebben over de nieuwe website, stel ze dan gerust. Ik help je er graag bij! 😃
Hallo Bas,

Ja, ik kwam daar gisteravond na een tijdje zoeken ook al achter.

Maar het is wel een onnozele onduidelijkheid van de kant van T- Mobile,

Verbruikstatus is verbruikstatus. Punt.

Dat je ineens eerst op 'overzicht' moet klikken is niet logisch.

Dus,.. wordt dit alsnog gerepareerd ?
Reputatie 6
Badge +11
@Rick1965
Via onderstaande link kom je in 1 keer in het overzicht:
https://www.t-mobile.nl/my/dashboard

Je kan er een bookmark/favoriet van maken. Maar wat wil je in 1 oogopslag kunnen zien?
Wat er bij 'DEZE MAAND' staat?

Voor jou is van belang dat verbruikstatus belminuten en SMS laat zien als ik het zo lees.

Voor mij is internet MB's de verbruikstatus als belangrijkste, bellen en SMSsen doe ik niet met mijn T-Mobile SIMkaarten.

Ik denk dat de trend is dat bellen en SMSsen onbeperkt/gratis is voor meer en meer abo's, dan blijft alleen aantal internet MB's nog over als interessant gegeven over voor grootste deel van de gebruikers.

Reageer