Vraag

Kan niet inloggen op de My T-Mobile App

  • 3 juli 2017
  • 1 reactie
  • 316 Bekeken

Hoi,
Ik heb een probleem met inloggen op de app. Als hij word door gestuurd naar het browser. Staat er sorry er ging iets mis er is een fout opgetreden.
App al een paar keer opnieuw gedownload. Ook op het internet lukt het niet. Alleen via een omweg kan ik inloggen. Kan iemand mij hier mee helpen.

Mvg Aike Bont

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Aike,

Is het eerder wel goed gegaan met het inloggen op de My T-Mobile App? Lukt het zowel via mobiel internet als WiFi niet?

Als het opnieuw installeren van de laatste versie van de My T-Mobile App geen enkel effect heeft, dan kunnen wij het account nog voor je verwijderen. Je kunt het dan opnieuw proberen met een nieuwe registratie. Er verandert verder niets voor je. Als je alles dus getest hebt, dan kunnen wij dat voor je regelen. Geef dan weer even een gil! :)

Houd ons op de hoogte of het alsnog lukt, anders helpen we je verder!

Reageer