Beantwoord

Kan niet inloggen op My T-Mobile


Hallo,

Het probleem is dat ik niet kan inloggen/account aan kan maken met mijn nummer.
De situatie was zo dat ik mijn eerste factuur bij t-mobile en dus ook mijn account daarmee maakte, had geannuleerd. Vervolgens heb ik opnieuw een bestelling (met dezelfde nummer) gemaakt en die ook binnen gekregen. Maar vervolgens kan ik geen account aan maken of inloggen, omdat die geannulleerd is/ niet in het systeem staat...

Hoe kan ik dit voorkomen en alsnog een account maken?

Alvast bedankt,

Martijn
icon

Beste antwoord door David 26 juni 2017, 11:28

Hey Martijn,

Daar wil ik je graag bij verder helpen! Zou je een privébericht, via mijn profiel, kunnen sturen? Als je hier jouw telefoonnummer, volledige adres en geboortedatum in stuurt, dan kan ik voor je nagaan wat er verkeerd gaat.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Martijn,

Daar wil ik je graag bij verder helpen! Zou je een privébericht, via mijn profiel, kunnen sturen? Als je hier jouw telefoonnummer, volledige adres en geboortedatum in stuurt, dan kan ik voor je nagaan wat er verkeerd gaat.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!

Reageer