Beantwoord

Kan niet inloggen op My T-Mobile App

Ik heb problemen met mijn app. Op mijn telefoon kan ik niet inloggen. Op de laptop wel. Zojuist contact gehad met de klantenservice, hij wist niet wat het probleem kon zijn. Vind ik gek als ik op dit forum lees dat bij meerdere mensen dit probleem is en dan het account gereset wordt.
icon

Beste antwoord door David 20 juli 2017, 12:24

Hoi Priscilla,

Goed dat je het even laat weten! Ik snap dat het lijkt alsof het heel eenvoudig op te lossen is, maar er kunnen verschillende oorzaken zijn voor dit probleem. Net als een auto die niet meer rijdt, zo kun je het bijna zien. 😉 Hopelijk kunnen we achterhalen wat er aan de hand is, zodat jouw "auto" gauw weer rijdt!

Het verwijderen van een My T-Mobile account heeft alleen zin wanneer je überhaupt niet in kunt loggen op jouw account. Aangezien je wel op My T-Mobile kunt komen via de website, lijkt het probleem bij de app te liggen. Kun je op jouw mobiel ook gewoon via de website op My T-Mobile inloggen? Welke foutmelding krijg je wanneer je wilt inloggen op de app?

Ik begrijp uit de interactie van mijn collega Peter, dat je de app al eens opnieuw hebt geïnstalleerd, dat klopt? Heb je dit probleem sinds kort, bijvoorbeeld sinds een update? Van welke telefoon maak je gebruik en staat de nieuwste software op jouw toestel? Zo niet, zou je deze dan eens kunnen installeren en het dan nogmaals kunnen proberen? Ik ben vooral benieuwd welke telefoon je gebruikt en welke software je daar op actief hebt staan. Aan de hand daarvan kunnen we je hopelijk verder helpen!

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet!

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Priscilla,

Goed dat je het even laat weten! Ik snap dat het lijkt alsof het heel eenvoudig op te lossen is, maar er kunnen verschillende oorzaken zijn voor dit probleem. Net als een auto die niet meer rijdt, zo kun je het bijna zien. 😉 Hopelijk kunnen we achterhalen wat er aan de hand is, zodat jouw "auto" gauw weer rijdt!

Het verwijderen van een My T-Mobile account heeft alleen zin wanneer je überhaupt niet in kunt loggen op jouw account. Aangezien je wel op My T-Mobile kunt komen via de website, lijkt het probleem bij de app te liggen. Kun je op jouw mobiel ook gewoon via de website op My T-Mobile inloggen? Welke foutmelding krijg je wanneer je wilt inloggen op de app?

Ik begrijp uit de interactie van mijn collega Peter, dat je de app al eens opnieuw hebt geïnstalleerd, dat klopt? Heb je dit probleem sinds kort, bijvoorbeeld sinds een update? Van welke telefoon maak je gebruik en staat de nieuwste software op jouw toestel? Zo niet, zou je deze dan eens kunnen installeren en het dan nogmaals kunnen proberen? Ik ben vooral benieuwd welke telefoon je gebruikt en welke software je daar op actief hebt staan. Aan de hand daarvan kunnen we je hopelijk verder helpen!

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet!
Hoi David, als ik op mijn telefoon (Samsung S8) gewoon via de site inlog kan ik wel bij al mijn gegevens. Laptop ook geen probleem. Via de T-MOBILE app op mijn man zijn telefoon ook geen probleem. Maar ga ik nou op mijn app in mijn telefoon, helaas. Hij herkent mijn gebruikersnaam/wachtwoord niet. Als ik kies voor de optie herstellen via bericht hou ik hetzelfde probleem. De app ook al een keer verwijderd en opnieuw gedownload. Telefoon aan en uit, maar helaas!
Reputatie 7
Badge +19
Hi Priscilla,

Wat vreemd zeg. Maak je gebruik van de laatste software en de laatste My T-Mobile versie? Zo niet, zou je die dan kunnen updaten? Zou je ook een screenshot van de foutmelding in dit topic kunnen plaatsen? Dan kunnen wij dat ook doorzetten mocht het nodig zijn.

Je kan in de tussentijd gebruik maken van de website versie zodat je altijd op de hoogte bent van je verbruik.
ik ben van prepaid naar abonnement gegaan, kan echter de t-mobile app wel installeren maar zodra ik me account wil openen geeft hij steeds foutmeldingen. oeps er is iets fouts gegaan

hoe kan ik het laten lukken
Reputatie 7
Badge +20
Hey naamgenoot,

Wat tof dat je een abonnement hebt genomen! 🙂

Het zou goed kunnen dat jouw aansluiting nog niet helemaal omgezet was en dat My T-Mobile dus niet herkende dat jij nu een abonnement hebt, in plaats van PrePaid. Als ik nu op jouw My T-Mobile kijk, met Google Chrome, dan zie ik het goede abonnement, dus daar is het in ieder geval goed gegaan! Zou je de My T-Mobile App anders eens opnieuw kunnen installeren? Dan ga ik er eigenlijk vanuit dat het goed moet komen!

Laat je ons weten of het gelukt is?
Ik heb ook problemen om in te loggen op mijn Samsung S7 App
Hij werkte voorheen goed maar kan sinds vandaag niet meer op de App.

Hij blijft aangeven:

SORRY ER GING IETS MIS...
er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina

Dit blijft hij op mijn mobiel steeds aangeven, heb de App al opnieuw geinstaleerd maar zonder succes

Op de site via mijn computer werkt het wel allemaal, alleen op mijn mobiel niet
Kan iemand mij verder helpen
Reputatie 6
Badge +16
Hey Gerard,

Wat vreemd zeg. De app zou gewoon moeten werken natuurlijk!

Goed dat je zelf al hebt geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Dit is voor nu de enige oplossing, dus wil ik je vragen om dit vanmiddag nogmaals uit te proberen.

- Verwijder de applicatie van je toestel
- Herstart je telefoon
- Download de applicatie uit de Google Play Store
- Installeer en probeer 'm uit

Ervaar je problemen met andere applicaties op je telefoon? Zou je het inloggen een keer via Wi-fi en een keer via het mobiele netwerk willen proberen?

We zijn erg benieuwd naar je reactie.
Ik heb hetzelfde probleem. Afgelopen vrijdag heb ik een nieuwe telefoon gekocht (Sony Xperia ZX1 compact) en sindsdien kan ik niet meer inloggen op de mobiele app. (Hiervoor had ik een Samsung Galaxy S3 en een Sony Xperia Z5 Compact en daar werkte het wel op.) Ik dacht eerst dat ik het wachtwoord vergeten was, dus ik wilde een nieuwe aanmaken via de laptop. Toen werd er aangegeven dat het nieuwe wachtwoord niet hetzelfde mocht zijn als het huidige wachtwoord, en toen wist ik dus dat het niet aan mij lag.

Wanneer gaan jullie die app verbeteren? Ik zie dat meer mensen hier kennelijk last van hebben en ik vind het echt super irritant. Ik kan niet eens zien hoeveel internet of belminuten ik nog over heb!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ilsepils,

Zo nu en dan is er inderdaad iemand die problemen ervaart met de My T-Mobile App, maar gelukkig werkt deze doorgaans als een zonnetje! 🙂 Laten we ook uitvogelen hoe we dit voor jou weer kunnen regelen!

Heb je de My T-Mobile App al eens opnieuw geïnstalleerd op jouw Sony? In veel gevallen kun je het probleem zo al oplossen. Je kunt anders alsnog het wachtwoord aanpassen, wellicht dat er dan even wat "vast" hangt in de app, waardoor het wachtwoord niet wordt geaccepteerd. Met een reset trek je dit ook weer even recht. Hopelijk kun je dan weer gewoon in de app!
david30 schreef:

ik ben van prepaid naar abonnement gegaan, kan echter de t-mobile app wel installeren maar zodra ik me account wil openen geeft hij steeds foutmeldingen. oeps er is iets fouts gegaan

hoe kan ik het laten lukken

Reputatie 7
Badge +20
@Scorpioen

Wilde je hier ook iets over vragen? Loop je tegen hetzelfde probleem aan? Je kunt sowieso de gegeven opties uit dit topic proberen, dan zou het eigenlijk al moeten lukken! 🙂 Laat je weten of het ook daadwerkelijk is gelukt?
Ik had dit probleem ook nadat ik mijn abonnement vernieuwde (met een nieuwe telefoon).
Bij de klantenservice werd ik vriendelijk tewoord gestaan. Ook al meldde ik dat ik het al 3 keer had geprobeerd, uiteindelijk was het toch (en hoe aardig men dit ook brengt, het is zeer neerbuigend) 'misschien toch nog een keer kijken of u niet een verkeerd knopje heeft ingedrukt'. Ik lig er niet wakker van, maar klanten win je hier NIET mee.
Of ik me maar bij een T-Mobile winkel wilde melden, die konden me dan vast helpen.
Inmiddels heb ik het (zelf) opgelost:
Eerst de app verwijderen, dan de telefoon opnieuw opstarten en nogmaals de app installeren.
In exact die volgorde! Nu werkt het.
Ik vermoed dat dit probleem heeeeeeeel vaak voorkomt en voorkomen kan worden door de medewerkers in de winkel te informeren zodat dit meegegeven kan worden aan klanten die hun abonnement verlengen of vernieuwen of wat dan ook. Zo voorkom je heel veel problemen lijkt me.
Reputatie 7
Badge +19
Hi terrapanthere,

Allereerst super fijn dat je de oplossing hebt gevonden en dat je dit met ons deelt! Van een afstand is het vaak lastig om de exacte oorzaak te achterhalen en dus proberen wij alle mogelijke oplossingen door te lopen. Zoals je zelf aangeeft werkt die volgorde juist heel goed en dat is nu zeker fijn om te weten. Ik weet zeker dat mijn collega's en andere klanten heel blij zijn dat je dit met ons hebt gedeeld.

Als ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag! Voor nu wens ik je een mooie zondag toe 🙂
ik heb een soortgelijk probleem.ik heb een ouder toestel samsung gts 7580 met android 4.2.2.(ongeveer 5 jaar oud)
de app zou moeten werken op de telefoon(vanaf v4.1). maar elke keer als ik de app opstart stuurt hij me naar de browser, en elke keer krijg ik de melding webpagina niet beschikbaar of verplaatst naar nieuw webadres(daarna zou het terugestuurd worden naar de app, maar dat gebeurt dus niet.
er is door de telefoniste al een nieuw account aangemaakt, maar dat helpt niet want thuis op de pc kan ik wel inloggen. ook heb ik de app verwijdert, toestel opnieuw opgestart, en dan weer opnieuw de app geinstalleerd.
helaas nog steeds het zelfde probleem
Reputatie 7
Badge +20
Hi @hanbos,

Ik ga dit even voor je navragen, want je hebt in ieder geval alles al getest wat we normaliter aanraden. Het lijkt toch ergens in de softwareversie verkeerd te gaan. Zodra ik een antwoord heb, hoor je van me!
Reputatie 7
Badge +20
Hey @hanbos,

Excuus, ik ben je niet vergeten, maar de reactie laat op zich wachten. Ik ga gelijk nogmaals aan de bel trekken!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @hanbos,

Dit keer ging het een stuk rapper! Er wordt een nieuwe versie uitgerold en morgen zal deze voor iedereen beschikbaar zijn. Hierin zit een nieuwe inlogprocedure en daarmee is het probleem ook bij jou hopelijk opgelost!

Reageer