Vraag

Kan niet inloggen op My T-Mobile App

  • 21 september 2017
  • 6 reacties
  • 239 Bekeken

ik kan niet in loggen op my app .

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Dhahir,

Goed dat je het even laat weten!

Zou je kunnen aangeven van welke telefoon je gebruik maakt en of daar de laatste software op staat? Heb je de My T-Mobile App al eens helemaal opnieuw geïnstalleerd? Kun je anders ook even aangeven of je eerder wel hebt kunnen inloggen en welke foutmelding je nu ontvangt? Met deze info kunnen we je hopelijk verder helpen!

We zien jouw reactie graag snel tegemoet!
Bedankt voor de snelle reactie, het is nu gelukt!
Ik heb nog een plaats over in tmobile samen en probeer iemand toe te voegen en dan krijg ik de melding dat het niet kan worden doorgevoerd en ja het is een tmobile klant
Reputatie 7
Badge +20
Hi Moontje,

Heb je het nummer wel juist ingevoerd? Is de klant misschien al lid van een andere T-Mobile Samen groep?
Hoi is niet lid van een anderen groep en heb het nummer ingevoerd wat ik via hier in een prive bericht heb gekregen
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Moontje,

Kun je mij het telefoonnummer in een privébericht sturen? Dan kan ik even uitzoeken waarom het niet lukt!

Reageer