Beantwoord

Kan niet inloggen op my tmobile

• 16 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 2038 Bekeken

Ik ben onlangs van prepaid naar abonnement gegaan en kan nu mijn gegevens op My t-mobile niet meer inzien. Op elke pagina krijg ik de melding: "Oeps, je hebt geen rechten voor deze pagina". Nu vraag ik mij af of dit te maken heeft met nummerbehoud of een nieuwe simkaart? Ik kan er echter geen dingen over vinden op het forum. Doe ik iets verkeerd of gaat ergens iets mis?
icon

Beste antwoord door Jaimy 16 augustus 2018, 14:36

Hoi Naj_el,

Wat leuk dat je nu een abonnement hebt genomen bij ons!

Ik vermoed dat jouw account nog op de PrePaid-status is blijven hangen, dus dat zou ik graag voor jou controleren. Ik kan dan het account voor je verwijderen, zodat je een nieuwe kunt aanmaken en er zo weer in kunt. Om dit voor je te kunnen doen, heb ik nog wel jouw gegevens nodig. Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum?

Ik zie het privéberichtje tegemoet en dan komt het in orde!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Naj_el,

Wat leuk dat je nu een abonnement hebt genomen bij ons!

Ik vermoed dat jouw account nog op de PrePaid-status is blijven hangen, dus dat zou ik graag voor jou controleren. Ik kan dan het account voor je verwijderen, zodat je een nieuwe kunt aanmaken en er zo weer in kunt. Om dit voor je te kunnen doen, heb ik nog wel jouw gegevens nodig. Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum?

Ik zie het privéberichtje tegemoet en dan komt het in orde!
Ik heb hetzelfde probleem als hierboven.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kirihitiana,

Ik wil dit graag voor je oplossen. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? Dan maak ik het in orde voor je!

Reageer