Beantwoord

Kan niet meer inloggen met My T-mobile (mobiel) account (sinds 'update' e-mail van 2021-04-20)

• 26 april 2021
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

Sinds ik een update e-mail heb gehad met het verzoek een “een nieuwe login met e-mailadres” aan te maken, kan ik niet meer inloggen bij My T-mobile. 

• Bij inlogpogingen verschijnt geen foutmelding, maar gebeurt een instant refresh. De inlog POST geeft een 200 respons met de login-pagina er weer in.
  • Bij gebruik van de app kan ik via de reset-mogelijkheid een 4-cijferige code doorkrijgen, maar invullen daarvan krijgt altijd een ‘ongeldige code’-resultaat.

Is er een mogelijkheid om een reset te doen op mijn account?

Ik had dit graag via een support e-mailadres willen regelen, maar dat kan ik niet vinden.
Mijn service e-mailadres geef ik hier uiteraard niet door, dus een meer private supportmogelijkheid is wenselijk.

icon

Beste antwoord door Wouter 26 april 2021, 16:45

@Czim  je mag @Wouter een berichtje sturen door op zijn naam te klikken kom je bij  “stuur bericht” 

Groetjes 

Het was al gelukt ;)

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hoi Czim, kan je mij je 06 sturen via een prive bericht? :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

@Czim  je mag @Wouter een berichtje sturen door op zijn naam te klikken kom je bij  “stuur bericht” 

Groetjes 

Reputatie 4

@Czim  je mag @Wouter een berichtje sturen door op zijn naam te klikken kom je bij  “stuur bericht” 

Groetjes 

Het was al gelukt ;)

Reageer