Beantwoord

kan niet met de android app naar T-mobile Extra

Ik heb de app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord ingesteld en nog steeds kan ik niet naar Extra.
icon

Beste antwoord door Issam 14 november 2017, 16:33

Hey Pieter,

Onze vriendelijke collega Jaimy en ik hebben je in dit topic van een reactie voorzien. Het lijkt er op dat het inmiddels ook is opgelost, fijn! Ik ben blij dat we samen tot een oplossing zijn gekomen.

Zou je alleen in het vervolg je vraag of klacht in 1 topic kenbaar willen maken? Zo houden we het overzichtelijk en netjes op het forum. 😉 Bedankt!

Bekijk origineel

4 reacties

Daarna ben ik naar de site gegaan op de computer en kan daar niet naar de catalogus.
En ook daar kan ik niet naar Extra. 😞
Reputatie 6
Badge +16
Hey Pieter,

Onze vriendelijke collega Jaimy en ik hebben je in dit topic van een reactie voorzien. Het lijkt er op dat het inmiddels ook is opgelost, fijn! Ik ben blij dat we samen tot een oplossing zijn gekomen.

Zou je alleen in het vervolg je vraag of klacht in 1 topic kenbaar willen maken? Zo houden we het overzichtelijk en netjes op het forum. 😉 Bedankt!
Hoi Issam en Jaimy, ik had een nieuw probleem na het vernieuwen van mijn account, (dacht ik)
Fijn dat het nu uiteindelijk is opgelost, dank zij jullie!

Reageer