Beantwoord

Kortingen verlenging niet zichtbaar

  • 26 januari 2017
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Hallo. Ik heb me abonnement bij julie verlengt. en nu zie ik dat op me app staat dat ik geen 11.50 korting krijg op me internet. Nu staat dat wel op mijn contract. Zouden julie dit aan willen passen.
icon

Beste antwoord door Da Flitz 26 januari 2017, 02:33

Hoi Alkmaar01,



Welkom op het forum en leuk om te horen dat je net als velen je contract hebt verlengd.

In My T-Mobile (app en website) worden alleen de kortingen weergegeven van het huidige actieve contract

Voor oudere en toekomstige contracten kunnen die niet worden getoond.



Maak je geen zorgen, wat er op je contract staat klopt, en zodra je verlenging actief wordt, zul je dat (de kortingen) ook zien in My T-Mobile.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Alkmaar01,

Welkom op het forum en leuk om te horen dat je net als velen je contract hebt verlengd.
In My T-Mobile (app en website) worden alleen de kortingen weergegeven van het huidige actieve contract
Voor oudere en toekomstige contracten kunnen die niet worden getoond.

Maak je geen zorgen, wat er op je contract staat klopt, en zodra je verlenging actief wordt, zul je dat (de kortingen) ook zien in My T-Mobile.

Reageer