Beantwoord

Kosten tablet abonnement kloppen niet in app

• 2 februari 2017
  • 2 reacties
  • 173 Bekeken

Goede middag,
Heb gisteren in de shop mijn tablet abonnement van 20Gb verlengt naar tablet go unlimetid en zie nu in de app dat er 54€ in rekening gebracht wordt ipv 35€.
Heeft dit met de verwerking te maken dat dit nog niet actueel is of is er iets fout gegaan
icon

Beste antwoord door Thalina 3 februari 2017, 12:03

Hi Goffe,

Wat leuk dat je je tablet abonnement hebt verlengd met T-Mobile GO! 🙂 Natuurlijk is het dan wel de bedoeling dat je de afgesproken maandkosten gaat betalen! Zoals Serviceweb al aangaf kan My T-Mobile even in de war zijn na het ingaan van een verlenging. Ik zie dat het inmiddels allemaal goed wordt weergegeven op My T-Mobile. Staat het bij jou in de app ook goed nu?

Vergeet je trouwens niet aan te melden voor T-Mobile Extra en T-Mobile Samen! Leuke voordelen voor jou als klant! 🙂

In ieder geval veel plezier met je nieuwe abonnement! Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust op het forum!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Goffe,

Dit heeft, zoals je zelf ook al zegt, te maken met de verwerking in het systeem. Het komt allemaal goed. Over enkele dagen zal het allemaal goed staan en zal je zien dat er niets fout is gegaan.

Fijne dag nog en veel plezier met Go Unlimited.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Goffe,

Wat leuk dat je je tablet abonnement hebt verlengd met T-Mobile GO! 🙂 Natuurlijk is het dan wel de bedoeling dat je de afgesproken maandkosten gaat betalen! Zoals Serviceweb al aangaf kan My T-Mobile even in de war zijn na het ingaan van een verlenging. Ik zie dat het inmiddels allemaal goed wordt weergegeven op My T-Mobile. Staat het bij jou in de app ook goed nu?

Vergeet je trouwens niet aan te melden voor T-Mobile Extra en T-Mobile Samen! Leuke voordelen voor jou als klant! 🙂

In ieder geval veel plezier met je nieuwe abonnement! Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust op het forum!

Reageer