Lijstjes maken met Wunderlist Pro (12 mnd gratis voor T-Mobile klanten)

• 21 november 2014
  • 25 reacties
  • 6812 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Als chaoot heb ik mijzelf ooit aangeleerd dat lijstjes maken super handig is en vooral ook structuur kan brengen in het dagelijks leven. Met de App Wunderlist vind ik het maken van lijstjes niet alleen handig maar vooral ook leuk!

Wunderlist geeft namelijk de mogelijkheid om lijsten te delen met je partner, collega’s of vriendengroep. Ook kun je per taak extra informatie toevoegen zoals een vervaldatum en de tijd waarop je een herinnering wilt ontvangen voor een taak. Daarnaast is het ook mogelijk een notitie bij de taak achter te laten met wat extra informatie. Zo houd je de rest van de gebruikers van de lijst op een makkelijke manier up-to-date. Als klap op de vuurpijl zijn al je lijsten niet alleen op je telefoon maar ook op je tablet en computer beschikbaar.

Als T-Mobile klant kun je Wunderlist Pro nu 12 maanden gratis proberen! 🙂 Met de premium versie (t.w.v. €44,95) kun je ongelimiteerd bestanden toevoegen, zoals foto’s en spreadsheets. De gratis versie staat dit toe tot een maximum van maar 5mb. Ook kun je met de premium versie je Wunderlist account personaliseren met extra achtergronden, met meer dan 10 mensen je lijst delen en meer dan 25 to-do’s per lijst toevoegen.

Ik ben met mijn vriendengroep begonnen aan een ‘Films om te kijken’-lijst. Super handig! Gebruiken jullie Wunderlist al? Of is dit misschien wel dé reden om het te proberen? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen (screenshots!)! 😉

Wanneer je al gebruik maakt van Wunderlist dan krijg je een automatische melding dat de promotie is geactiveerd. Mocht je Wunderlist nog niet gebruiken, download dan de gratis App, registreer je en ook dan ontvang je automatisch een melding over de premium promotie.

25 reacties

Ik heb hem ook, leuke app. Alleen moet ik mezelf nog even aanleren ermee te gaan werken 😉
Badge +13
Klinkt super nu dus wachten tot Android ook werkt!
Ik heb ook overal briefjes slingeren met als resultaat dat ik dan weer het briefje kwijt ben doordat ik dacht hem handig neer te leggen of op te bergen :8
Android werkt ondertussen. Om de pop up te krijgen moet je de laatste versie van de app hebben. Even bijwerken in de app store dus en Wunderlist Pro werkt 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ik doe dat nu met Evernote, maar die kun je niet actief delen. Eens kijken hoe deze werkt :)

@Rosan fotootje maken van het briefje 😉
Reputatie 6
Badge +9
Heb hem ook gedownload , ga van de week eens mee spelen ;-)

Bedankt en groetjes,
Centaur
Reputatie 5
Top dat jullie hem uitgaan proberen!
Ben benieuwd naar jullie ervaringen, tips en tricks.

Wie wil er een review maken?
Reputatie 6
Ik gebruik Wunderlist al een paar jaar 🙂 Is echt erg handy, zeker als je iets te binnen schiet en dit even snel wil noteren. Notitie erbij en wanneer ik thuis kom staat het overal en kan ik ermee verder! Echt toppertje en het geld zeker waard (nu helemaal 😉 )
Reputatie 7
Badge +15
Zo te zien heeft mijn vriend besloten dat we pasta met gamba's eten vanavond, lekker! Beetje jammer dat hij mij alle boodschappen laat doen 😛
Als ik op het sterretje klik kom ik op de betaalsite terecht. Na een 2de inlog was ook het sterretje verdwenen. Ik zou wel graag de gratis pro versie willen uitproberen. Kan dat nog?
Reputatie 5
Hi Chill,

Je kunt nog steeds de gratis pro versie uitproberen. Dat was ook mijn ervaring. Vervolgens heb ik het gekoppeld met Facebook. Nu is het sterretje ook weg, maar staat er wel een sterretje bij mijn foto wat inhoudt dat ik premium gebruiker ben. Als ik bij Uw gegevens kijk, wordt de promotie genoemd.

Is het inmiddels gelukt?
Helpt mijn ervaring jou misschien?
Reputatie 7
Badge +15
@ Chill

Heb je geen sterretje bij je profielfoto in Wunderlist staan? Als je rechtsboven op instellingen klikt en daarna naar je gegevens gaat, zie je ook of je de Pro versie gebruikt.

Als je ziet dat je geen gebruik maakt van de Pro versie kun je kijken of je de App kan updaten. Als dit niet kan dan kun je de App ook verwijderen en opnieuw installeren. Je hoort een automatische melding te krijgen wanneer je Wunderlist dan weer opstart!

Wil je laten weten of het is gelukt en op welke manier?
Reputatie 2
Badge
Wederom een leuke actie, net als de Evernote actie.
Helaas dat T-Mobile hun Windows Phone klanten met beide acties buitensluit, ondanks dat beide apps op WP beschikbaar zijn. Ik blijf bij mijn vertrouwde gratis OneNote app, wel iets beperkter maar werkt prima 😃.
Reputatie 2
Ik ben tmobile klant, heb wunderlist, maar helaas naar pro upgraden lukt niet. Er staat bij 'instellingen' wel 'krijg pro' maar als ik dat aanklik, kom ik op de betaalsite. Ik heb wunderlist onder het zelfde email adres als my-tmobile. Iemand tips? Moet ik inloggen op een pc? Dat heb ik Nog niet geprobeerd.
Hey Uden,

Welk toestel heb je in gebruik? Ik ben erg benieuwd.
Reputatie 2
Iphone 4s
Reputatie 2
Ik heb wunderlist overigens op mijn zakelijke telefoon staan (geen tmobile) maar ga er vanuit dat dat niet uitmaakt.
Badge +13
Ik heb wunderlist overigens op mijn zakelijke telefoon staan (geen tmobile) maar ga er vanuit dat dat niet uitmaakt.
Je kan alleen de 12 maanden gratis pro versie krijgen op het toestel met jouw simkaart van t mobile.
Dus ik denk dat als jij de gratis pro versie wil activeren op een niet t mobile nummer dat dat daarom dus niet lukt.
Reputatie 6
Hoi Uden,

Je kunt de Pro versie activeren op een toestel met een T-Mobile simkaart. Daarna kun je op een ander toestel ook gebruik maken van de functies door met hetzelfde account in te loggen. Laat je even weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +15
Doen jullie allemaal al mee met onze facebookactie?
Je kunt namelijk je eigen wunderlist-verlanglijst winnen! Meedoen kan tot en met 28 december! 😃
Badge +13
Natuurlijk Amy de mijne staat er al bij!
Reputatie 7
Badge +15
Super Rosan! 😃 😃
Wederom een leuke actie, net als de Evernote actie.
Helaas dat T-Mobile hun Windows Phone klanten met beide acties buitensluit, ondanks dat beide apps op WP beschikbaar zijn. Ik blijf bij mijn vertrouwde gratis OneNote app, wel iets beperkter maar werkt prima 😃.

Helemaal mee eens. Het wordt tijd dat Windows serieus genomen gaat worden! Ik gebruik de gratis versie van Wunderlist op mijn WP, mijn laptop (Windows 7) en mijn tablet (Surface). Dit loopt prima.
Reputatie 2
is deze actie nog geldig?
Reputatie 5
@honeyce voor zover mij bekend loopt deze actie inderdaad nog! Ervaar jij problemen met het in gebruik nemen? Of moet je het nog proberen.:)
Leuk, zo'n aanbieding. Werkt allemaal heel soepel. Het is alleen niet duidelijk wat er na dat jaar gebeurd. Stopt het account automatisch? Zit je daarna vast aan een abonnement van $ 50 per jaar? Of moet je je account dan verwijderen en ben je ook alle gegevens uit het gratis account kwijt?

Prima app trouwens, maar of ik voor een Pro-versie $ 50 per jaar over heb?...

Reageer