Beantwoord

Mb aanvullen in stel samen abonnement

• 3 december 2016
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

Hoe kan ik via de app 1-malig extra mb's aanschaffen als ik over mijn bundel heen ben?Dus als mijn tegoed aan mb's op is?
Ralph
Als ik bundels wil toevoegen via de app krijg ik steeds foutmeldingen dat de bundel niet te laden is.....
icon

Beste antwoord door Kaassausje 3 december 2016, 10:57

Hoi Ralph73, welkom op het klantenforum.

Als 't via de app niet lukt, zou je het dan eens via de computer/laptop kunnen proberen? (Of via de browser van de telefoon, als dat -nog- gaat.)
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Ralph73, welkom op het klantenforum.

Als 't via de app niet lukt, zou je het dan eens via de computer/laptop kunnen proberen? (Of via de browser van de telefoon, als dat -nog- gaat.)
Hoi kaassausje,via computer is het wel gelukt.....dank
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ralph,

Bedankt voor je terugkoppeling. Ik ben blij dat het is gelukt met behulp van de tip van Kaassausje.

Het is natuurlijk fijn dat het via de computer wel lukt, maar ook via de My T-Mobile applicatie moet het werken. Mocht je in de toekomst weer problemen ervaren met het activeren van een MB aanvuller via de applicatie dan wil ik je vragen om de applicatie één keer helemaal van je toestel te verwijderen en opnieuw te downloaden + installeren. Dan zou alles weer naar behoren moeten werken.

Als je trouwens nog andere vragen of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je. 😉

Reageer