Beantwoord

MB- aanvuller werkt niet naar behoren

• 8 april 2019
  • 2 reacties
  • 1943 Bekeken

Na de 5 GB bundel div. 1 GB aangevuld via de app en op een gegeven moment werkt dat niet meer.
Ik was Ziggo go aan het streamen en het is al bloedirritant dat je telkens 1 GB moet aanvullen en zeker als het op een gegeven moment helemaal niet meer werkt. Heb een andere internet verbinding moeten gebruiken om via my T-Mobile via een browser in te loggen en alsnog een aanvulling kunnen doen.

Dit in het verleden al meer meegemaakt en toen een vraag gesteld via social media hierover en nooit een reply op gehad.
Go unlimited is behoorlijk limited op deze manier.
Ik stream sporadisch een grotere hoeveelheid GB en blijf normaal onder de 5 GB per dag.
Het is te belachelijk voor woorden deze praktijken.

Waarom worden dit soort beperkingen ingesteld? En graag niet aankomen met voorkomen van misbruik.
Als de Fair use hoeveelheid overschreden is dan kan er op andere manieren opgetreden worden.
icon

Beste antwoord door David 9 april 2019, 11:36

Hey Kruuters,

Toevallig heeft mijn collega Wouter (verantwoordelijk voor de My T-Mobile App) daar gister een bericht over geplaatst in een ander topic:

"Hoi allemaal, in de nieuwe versie van de My T-Mobile app (5.3.5) hebben we extra logging toegevoegd om te kunnen achterhalen wat precies de oorzaak is van dit vervelende issue. Deze nieuwe versie zal over een paar dagen live gaan."

Dit wordt dus al opgepakt op dit moment en hopelijk is het probleem snel verholpen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Kruuters,

Toevallig heeft mijn collega Wouter (verantwoordelijk voor de My T-Mobile App) daar gister een bericht over geplaatst in een ander topic:

"Hoi allemaal, in de nieuwe versie van de My T-Mobile app (5.3.5) hebben we extra logging toegevoegd om te kunnen achterhalen wat precies de oorzaak is van dit vervelende issue. Deze nieuwe versie zal over een paar dagen live gaan."

Dit wordt dus al opgepakt op dit moment en hopelijk is het probleem snel verholpen!
Dit speelt al een hele lange tijd en zie in het forum dat dit ook al heel lang geleden en vaak gemeld is.
Vreemd dat dit nu onderzocht gaat worden.
Heb een unlimited abo. Maar ben wel gelimiteerd in het gebruik. Dit abonnement impliceert onbeperkt internet!!!
Waarom moet de hoeveelheid MB’s eerst naar 0 voordat je überhaupt kan aanvullen?
Zet dat op 200MB ofzo. Dan heb je iig nog even de tijd om die (belachelijke) aanvul handeling te doen.
Dan voorkom je de onderbreking en frustratie.

Reageer