Beantwoord

MB verbruik

• 13 juni 2019
  • 3 reacties
  • 1667 Bekeken

Sinds ik nieuwe MB heb ontvangen (11-06-2019) heb ik volgens mijn verbruikstatus 53 MB in totaal verbruikt. Volgens mijn overzicht zijn er van de 1000 MB nog 906 MB over. Kan iemand mij deze vreemde rekensom uitleggen?
icon

Beste antwoord door Hajar 17 juni 2019, 10:24

Hi Peggy,

Dank je wel voor het screenshot. Ik heb het verbruik nagekeken en daarin zie ik dat op dit moment het verbruik 227,83 MB is. Logischerwijs is dat niet ideaal om op die manier te communiceren in My T-Mobile. Vandaar dat je in My T-Mobile nu 772 MB onder 'Nog te gebruiken' (een verbruik van 228 MB). Het kan dus zijn dat de weergave in My T-Mobile met een marge van 1/2 MB afwijkt van de daadwerkelijke situatie. Geen zorgen; je kunt gewoon de volledige hoeveelheid van je databundel gebruiken uiteraard.

Als je nog andere vragen hebt, laat het vooral weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi PeggyMarx,

Ik heb even met je meegekeken en zie op dit moment in zowel jouw verbruikstatus als in jouw overzicht 865 MB staan. Wellicht liep de verbruikstatus nog wat achter op het overzicht? Staat het nu wel goed? Zo niet, dan zou ik graag een screenshotje van beide weergaven ontvangen. Die kan ik dan eventueel doorzetten als dat nodig is! ☺
Hoi Jaimy,

Bij deze de gemaakte screenshots. Zowel van de reden van mijn vraag, als de zojuist gemaakte shots. Ik tel vandaag, 197 MB gebruikt, en volgens overzicht nog 801mb over...

Met vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +20
Hi Peggy,

Dank je wel voor het screenshot. Ik heb het verbruik nagekeken en daarin zie ik dat op dit moment het verbruik 227,83 MB is. Logischerwijs is dat niet ideaal om op die manier te communiceren in My T-Mobile. Vandaar dat je in My T-Mobile nu 772 MB onder 'Nog te gebruiken' (een verbruik van 228 MB). Het kan dus zijn dat de weergave in My T-Mobile met een marge van 1/2 MB afwijkt van de daadwerkelijke situatie. Geen zorgen; je kunt gewoon de volledige hoeveelheid van je databundel gebruiken uiteraard.

Als je nog andere vragen hebt, laat het vooral weten.

Reageer