Beantwoord

[MCSGOURL: 10] melding bij verlengen

Hallo,

Ik krijg al een paar maanden de melding " [MCSGOURL: 10] Er is een fout opgetreden bij het inloggen. Probeer het aub opnieuw" wanneer ik de mogelijkheden van een verlenging wil bekijken.
Nu heb ik al op het forum gelezen dat meerdere mensen dit probleem hebben en dat het al speelt sinds April en misschien wel eerder. Wordt het niet eens tijd dat dit opgelost wordt? Het lijkt me dat T-Mobile geen amateur clubje website beheerders in dienst heeft of wel? 
icon

Beste antwoord door Chantal01 24 september 2013, 08:51

@iedereen

Om technische redenen was het niet mogelijk om op deze manier je contract te vernieuwen. Ik adviseer jullie het vanaf nu weer te proberen. Het zou weer moeten werken. 🙂 Ik heb bij deze het topic gesloten. Voor vragen hierover kun je terecht in dit topic.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@MarkB1986

Allereerst welkom op het forum.

Wat vreemd dat je deze melding krijgt. Ik kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Wij zijn druk bezig om dit probleem op te lossen. Mocht je een vernieuwing doen dan je natuurlijk ook telefonisch contact opnemen (0800 - 8104). Onze excuses voor het ongemak!
Reputatie 2
Ik krijg die melding ook al sinds tijden, vreemd dat T-mobile het niet kan 'vinden'
Reputatie 2
Al googlend zie ik dat men er volgens webcare op 14 mei al druk mee bezig was, het is nu augustus, lastige bug zo te zien
VAndaag 22 september 2013 en nog steeds hetzelfde probleem. Ik kom ook niet verder! Waar blijft de oplossing???
Krijg de melding ook als ik vanuit de Mijn T-Mobile de optie kies ''Direct verlegen''. Geprobeerd met meerdere browsers, helaas zonder resultaat. Dan maar naar een andere provider? Vindt gewoon dat het via Internet moet kunnen dus ga ik maar ergens anders kijken......
Reputatie 5
@iedereen

Om technische redenen was het niet mogelijk om op deze manier je contract te vernieuwen. Ik adviseer jullie het vanaf nu weer te proberen. Het zou weer moeten werken. 🙂 Ik heb bij deze het topic gesloten. Voor vragen hierover kun je terecht in dit topic.