Beantwoord

Meerdere nummers aan 1 account koppelen.

Er staan meerdere telefoons in mijn gezin op mijn naam. Kan ik in 1x alles zien? Nu moet ik per telefoon opnieuw inloggen.
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 27 oktober 2013, 10:50

Goedemorgen 🙂

Het is helaas (nog) niet mogelijk om voor meerdere telefoonnummers het verbruik en overige gegevens met 1 account in te zien.

Groet,
Gwendolyn

Bekijk origineel

7 reacties

Goedemorgen 🙂

Het is helaas (nog) niet mogelijk om voor meerdere telefoonnummers het verbruik en overige gegevens met 1 account in te zien.

Groet,
Gwendolyn
Het is nu een half jaar later, zijn er op dit gebied ontwikkelingen te melden, zou voor mij met 5 verschillende telefoonnummers op mijn rekeningnummer toch wel handig zijn.

Groet, Henri
Reputatie 3
@ HenriCornelis

Welkom op het T-Mobile Forum!

Het is op dit moment nog steeds zo dat er voor iedere aansluiting een apart My T-Mobile account aangemaakt moet worden. Het ziet er niet naar uit dat dit gaat veranderen.
Ik ben al meer dan 2 jaar bezig om de gegevens te bekijken van een sim only abonnement maar als ik inlog krijg ik altijd mijn 1 ste abonnement te zien.Dit komt misschien omdat ik dus meerdere abonnementen op hetzelfde mailadres heb, want het lukt me niet en daarom stop ik binnenkort ook met t mobile. Dit is me veel te omslachtig allemaal. Nog een paar maandjes en dan kan ik overstappen
Reputatie 6
Badge +17
Hi Dirry,

Dat mag toch geen reden zijn om ons te verlaten?! :S Ik denk graag met je mee over een oplossing! Wat gaat er precies mis? Je kan namelijk niet meerdere nummers toevoegen aan je My T-Mobile account. Voor elk nummer dien je een eigen account aan te maken, maar je kan wel meerdere accounts toevoegen in de My T-Mobile app. Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je dat kan doen.

Laat je even weten of het lukt?
Tja dan moet je telefoon wel aan bepaalde eisen voldoen, en zo niet dan lukt het dus niet.
Je kunt de My T-Mobile App gratis downloaden, als je Android 4.0, iOS7 of hoger hebt. Voor lagere en andere besturingssystemen is de app helaas niet geschikt.
Reputatie 7
Badge +18
Hi Dirry1959,

Ai, ja dat is wel lastig inderdaad! De applicatie moet continu bijgewerkt worden, dus die is er inderdaad niet voor oudere besturingssystemen. Een alternatief zou zijn om 2 browsers te gebruiken, zodat het automatisch inloggen op jouw "eerste" nummer niet steeds automatisch gebeurt. Dit staat wel los van de My T-Mobile App, maar zo heb je in ieder geval inzicht in beide aansluitingen!

Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, let us know!

Reageer