Beantwoord

Meerdere telnrs. aan je app toevoegen

• 14 april 2016
  • 6 reacties
  • 702 Bekeken

Ik wil nog een abonnement toevoegen aan mijn bestaande app. Dit zou moeten kunnen, maar ik word telkens weer doorverwezen naar mijn bestaande app, ingelogd op bestaande hoofdnummer. Ik heb een samen abonnement, werk graag de kosten inzien van mijn zoon, staat onder mijn abonnement geregistreerd.
Help!
icon

Beste antwoord door Kaassausje 14 april 2016, 14:50

Hoi Angel2016, welkom op het forum.

Het is niet helemaal duidelijk wat precies het probleem is, zou je onderstaande vragen misschien kunnen beantwoorden?

Heeft je zoon een eigen My T-Mobile account? Deze heb je nodig om aan de app toe te kunnen voegen.

Bedoel je met 'Samen abonnement' de T-Mobile Samen groep die je kunt aanmaken of bedoel je een Stel Samen of een Stel Bij abonnement?

Als je in de app een nieuw account wilt toevoegen, log je dan wel met de gegevens van je zoon in zodra de inlogpagina verschijnt?
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Angel2016, welkom op het forum.

Het is niet helemaal duidelijk wat precies het probleem is, zou je onderstaande vragen misschien kunnen beantwoorden?

Heeft je zoon een eigen My T-Mobile account? Deze heb je nodig om aan de app toe te kunnen voegen.

Bedoel je met 'Samen abonnement' de T-Mobile Samen groep die je kunt aanmaken of bedoel je een Stel Samen of een Stel Bij abonnement?

Als je in de app een nieuw account wilt toevoegen, log je dan wel met de gegevens van je zoon in zodra de inlogpagina verschijnt?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Angel,

Ook namens de moderators welkom op het forum! :)

Zo te zien heeft onze Klantexpert Kaassausje je al goed op weg geholpen! Zou je deze vragen eens kunnen beantwoorden? Als het om een extra telefoonnummer gaat wat je toe wilt voegen aan je My T-Mobile dan zou dit heel eenvoudig in het startscherm van de app kunnen.

Laat je het ons even weten? Dan kunnen we je spoedig verder helpen!
Hey David,

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb een privé abonnement en voor mijn werk een prepaid simkaart. Nu wil ik op mijn My T-mobile dit prepaid nummer toevoegen aan mijn account zodat ik de belstatus etc. kan inzien. Nu word me dit door de app onmogelijk gemaakt omdat ik in een soort van loop terechtkom.
Ik kies voor de optie "meerdere accounts", dan kom je in een inlogscherm, nadat ik inlog kom ik weer in de app en moet ik opnieuw kiezen voor "meerdere accounts", na 6 keer opnieuw inloggen met hetzelfde resultaat heb ik daar schoon genoeg van gekregen...

Wellicht weet je een oplossing?

Met vriendelijke groet,

Marco
Hoi Marco.

Even 2 vragen:
- Heb je al een My T-Mobile account aangemaakt voor het prepaid nummer?
- Gebruik je de gegevens van dit account bij het inlogscherm na 'Meerdere accounts'?
ik heb hetzelfde probleem ik heb drie abonnenten en ik zie er maar een ik wil graag overzicht houden over alle drie via mijn app
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Malibued,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum, welkom terug! ;)

Als je meerdere abonnementen hebt is het inderdaad handig als je overzicht kunt houden! Heb je voor alle abonnementen al een apart My T-Mobile account aangemaakt? Als je dat gedaan hebt, kun je dan eens de stappen op deze pagina volgen? Op die manier kun je meerdere accounts toevoegen aan jouw My T-Mobile App.

Laat je even weten of het gelukt is?

Nog even iets anders: ik zie dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Heb je daar wel eens van gehoord? Zeker interessant aangezien je meerdere abonnementen hebt! 🙂 Je kunt met andere T-Mobile klanten/nummers een groep aanmaken en onderling gratis onbeperkt bellen in Nederland. Daarnaast kun je elke maand een leuk cadeautje uitkiezen, zoals nu 500MB extra per maand. Via deze pagina kun je een groep aanmaken.

Als je nog vragen hebt of als er iets niet lukt met het toevoegen aan de app, laat het gerust weten. Ik help je graag!

Reageer