Beantwoord

Melding over verlengen in My T-Mobile App

• 8 juni 2017
  • 4 reacties
  • 179 Bekeken

Reputatie 4
Badge +7
Eind april heb ik verlengd, maar nog steeds krijg ik in de app te zien dat ik kan verlengen, dus tap ik op verlengen, maar dan krijg ik te zien dat ik al verlengd heb. Waarom krijg ik dan steeds de melding in de app nog?
icon

Beste antwoord door David 10 juni 2017, 12:21

Hi Toetsie,

Het zou inderdaad sowieso weg moeten zijn wanneer jouw nieuwe abonnement van start gaat, zoals CrisTien al vermoedde. Heb je de My T-Mobile App al eens opnieuw geïnstalleerd om te kijken of de melding dan aangepast wordt? Het is ook aan te raden om altijd de nieuwste versie van de app op je telefoon te hebben, maar misschien heb je die op het moment ook al. Verder zie ik dat de verlenging gewoon goed is verwerkt, dus daar hoef je verder niets aan te doen!

Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Mmmm bij mij is dat ook zo. Ook verlengd in Mei.
Ik sla het gewoon over, misschien is het weg als het nieuwe abonnement is ingegaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Toetsie,

Het zou inderdaad sowieso weg moeten zijn wanneer jouw nieuwe abonnement van start gaat, zoals CrisTien al vermoedde. Heb je de My T-Mobile App al eens opnieuw geïnstalleerd om te kijken of de melding dan aangepast wordt? Het is ook aan te raden om altijd de nieuwste versie van de app op je telefoon te hebben, maar misschien heb je die op het moment ook al. Verder zie ik dat de verlenging gewoon goed is verwerkt, dus daar hoef je verder niets aan te doen!

Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Reputatie 4
Badge +7
Krijg ook nog steeds de melding dat ik de foon acht dagen eerder geleverd krijg. Dat moet toch allang weg zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Toetsie,

Er waren de afgelopen dagen wat problemen met My T-Mobile. Misschien had dat hier ook mee te maken. Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd om te kijken of dit de melding doet verdwijnen?

Reageer