Beantwoord

melding van een klacht, klachtenformulier


hallo,

ik vroeg me af hoe ik een klacht kan indienen, naast het invullen van een klachtenformulier? Ik heb een brief opgesteld en zal hem graag in die vorm willen indienen.
icon

Beste antwoord door Brian 14 januari 2019, 17:33

Hi @JimmyXP Je kan het beste een klacht indienen via deze Community, via onze Facebook pagina (openbaar of via een privébericht) of via Twitter (openbaar of privébericht). Mocht je het fijner vinden dan kan je ook nog contact opnemen via de Chat op onze website. Uiteraard help ik je ook graag!

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 5
Hoi Mulberrylove, misschien kunnen wij je via het forum helpen met je klacht? 🙂

Als je graag je klacht per brief wilt sturen dan kan dit naar het postadres dat op de contacpagina staat. Wil je er zeker van zijn dat je brief is ontvangen verstuur het dan aangetekend. 
Hallo Minty,

Dank voor je reactie.

Ik weet niet of jullie me kunnen helpen, heb namelijk al luttele keren met de klantenservice getelefoneerd en geloof nu dat het ook goed is dat mijn verhaal + klacht centraal deponeer.

Wellicht kan je me hiermee helpen. Heb gisteren een nieuwe login op MyTmobile gekregen van een medewerker van de klantenservice. Mijn oude login deed het namelijk niet meer, waarop iemand van de klantenservice hem gisteren heeft verwijderd en opnieuw heeft aangemaakt. Maar deze nieuwe doet het helaas nog steeds niet. Hij geeft steeds weer aan dat de username of password niet klopt.  Kan je dit voor me oplossen? Wellicht kan een van jullie mij per mail een link sturen waar ik op kan klikken en zelf mijn eigen username en password kan instellen??
beste t mobile ben al dik 15 jaar klant en heb sinds de zomer probleemen met me internet en me tel bereik heb meerdere keren met de klantenservice gebeld maar word er niet wijzer van aleen een vergoeding van 15 euro op me vactuur ghehad word er nou echt een beetje beu van word van het kasje naar de muur gestuurt heb nou veel kosten moeten maken doordat ik niet bereikbaar ben zou meerdere malen trug gebeld worden maar word afgescheept met een smsje heb nu te horen gekregen dat er een storing was paar weken later was er een stekertje los in de mast en nu word er verteld dat het weer wat anders is kan nog 6 weken duren al met al weer niet goed te bereiken en wel geen internet maar moet wel elke keer me rekening betalen terwijl jullie niet de diensten waar kennen maken hoop dat jullie me nou wel helpen anders moet ik maar juridische stappen ondernemen ik hoop dat jullie nu wel met een serieuse oplossing komen  en een beetje snel trug reageren mvg leonard
Reputatie 4
@ leonard scf

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is! Wanneer ik jouw postcode invoer bij onze dekkingskaart dan wordt het duidelijk dat er momenteel werkzaamheden zijn aan het 2G netwerk. We zijn namelijk bezig met grootschalige netwerkverbeteringen, waarbij er werkzaamheden nodig zijn. Uiteindelijk zal dit tot een sneller en stabieler netwerk leiden, maar gedurende de werkzaamheden kan je hinder ondervinden.

Ik zie dat je een melding hebt gemaakt - een netwerkspecialist zal dit gaan onderzoeken en je voorzien van een terugkoppeling. Mijn excuses voor het ongemak!
Beste t mobile weer en nog steeds probleen met me netwerk meerdere malen klacht gemaakt ben nou Door jullie netwerk specialist gebeld maar die heb me niet te pakken gekregen i.v.b geen of slecht netwerk vervolgens een SMS dat ze graag mij te woord hadden willen staan terwijl me tel gewoon aanstond vervolgen klantenservice gebeld ging gelukkig wel maar werd zoals gewoonlijk weer eens niet goed geholpen die medewerker werd meer een tegenwerker deze zij dat er geen problemen meer waren knap als ik nog geen 5min geleden ben gebeld Door jullie netwerk specialist zou graag nou wel serieus geholpen willen worden omdat ik al sinds de zomer deze problemen heb contract ontbinding of een hele goeie compensatie zou wel op ze prijs zijn omdat ik veel tijd geld en minuten kwijt ben en wel niet gebruik van me diensten heb waar ik wel voor moet betalen hoop op een snelle reactie oja probeer meerdere keren omdat ik niet goed te bereiken ben mvg Leonard
Reputatie 4
@ leonard scf

Mijn excuses voor de late reactie. De netwerkspecialist heeft in je gegevens gezien dat de verbindingen er sinds afgelopen week weer beter uitzien. Merk je deze verbetering momenteel al wel?
Beste dame/ heer,

23 maart 20.00 uur in Turkije. Vertrek 25 maart 17.15 uur. 23 maart gebeld met klantenservice. Drukker dan normaal, na 28 min opgehangen. 24 maart na 19 minuten opgehangen. Overige kosten 2 bundels ad 250mb is 30,- bellen en gebeld worden ruim 70,- De gesprekken waren van erbarmelijke ontvangst, klonk slecht en vijandig als robots, dubbel geluid, galmen en het leek een opname bandje, los van het feit we velen malen niks hoorden of zo van hallo hallo ben je daar een dozijn keer. In Nederland maandag gebeld, wederom drukker dan normaal 26 maart. Na een 20 minuten opgehangen. Immers moet je ook wel es wat anders doen op de dag dan wachten op T- mobile. Dinsdag weer gebelt Ellen van T-mobile vind het een zeer verveeld en begrijpelijk verhaal. Geeft asn 40,- tegemoet te komen. Ik ben daar tevreden mee. Ze handelt het keurig af, heel goed gedaan. Vervolgens krijg ik vandaag de volgende mail zonder uitleg draaien we het terug. Ik ga weer bellen. Rianne van T- mobile geeft asn tja dat had mijn collega niet mogen doen, maar ik kan niks voor u doen. Dus t- mobile maakt een fout en de klant betaald de rekening. Gekker moet het niet worden. Nee meneer ik wil wel maar kan niks doen.
En btw ik stuur u zo een sms wilt u mij even goed beoordelen. Ik zeg ja met slecht, slecht slecht en nog es slecht. Oh dan stuur ik u geen sms.Correctie factuur
Kenmerk: 1054/1.13687214
Beste heer Regeer,

Op 27 maart 2018 hebben wij je een vergoeding gegeven van € 40.

Uit controle blijkt dat deze vergoeding niet terecht is. Daarom hebben wij de vergoeding gecorrigeerd.

Op je eerstvolgende factuur zie je de correctie terug.
Heb je nog een factuur openstaan, dan wordt dit bedrag toegevoegd aan het openstaande saldo.

Onze excuses voor het ongemak.

Heb je nog vragen? Vind je antwoord dan snel op t-mobile.nl/service. Je kunt niet rechtstreeks reageren op deze e-mail.

Met vriendelijke groeten,
Hans van der Plas
Klantenservice T-Mobile

Erg bedankt T-mobile. Ik ben zeer ontstemd. Was zo tevreden met T-mobile. Ik vind dit echt ongehoord.

Helaas moet het ook via een forum. Maar wat moet dat moet maar es gezegd worden.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Bas,

Ik ben natuurlijk meteen met jou mee gaan kijken om te begrijpen wat er precies aan de hand is! Het lijkt inderdaad eventjes een beetje gek gelopen allemaal. Hopelijk kan ik wel wat duidelijkheid verschaffen!

Ik zie dat in eerste instantie een vergoeding voor het snelle verbruik van de Travel & Surf pas was toegekend. Echter is dit teruggedraaid, omdat in ons systeem te zien is dat de passen volledig verbruikt zijn. Om deze reden wordt er vanuit ons geen vergoeding gegeven. De passen bestaan uit een aantal MB's die je binnen een bepaalde periode kunt gebruiken en dat heb je zo te zien gedaan - wat natuurlijk alleen maar heel fijn is. In het buitenland kunnen de MB's wel eens sneller lijken te gaan dan normaal, dus ik raad je zeker aan om ook flink gebruik te maken van Wifi-spots in het buitenland. Zo weet je zeker dat de pas er niet doorheen vliegt. 🙂

Ik hoop dat ik zo wat duidelijkheid heb kunnen scheppen! Mocht je meer vragen hebben, laat het mij dan gerust weten Bas!
Ook ik wil graag een klacht indien, eigenlijk nu 2 klachten!
Ik ben al 1 uur bezig om via website een klacht in te dienen, helaas lukt allemaal niet, dus maar via dit topic.
Via de website kom ik steeds in een loop als ik via T-Mobile home een klacht in wil dienen, nee ik heb géén vraag over installeren, factuur enz maar een klacht die ik middels een eenvoudig formulier wil indienen.
Dit is dus mijn tweede klacht!

Mijn eerste oorspronkelijke klacht is dat mijn tv box automatisch aangaat om 4:00 uur 's nachts, dit heb ik al eens eerder gehad maar toen niet meteen aandacht aan geschonken. Betreft dat kleine boxje van amino.
Reputatie 5
Badge +4
Hi mcbuch, voor vragen en klachten kan je het beste hier terecht of via Facebook of Twitter, dan helpen we je graag! 🙂 Je TV Box zou niet automatisch aan moeten gaan maar we hebben wel ongeveer één keer per maand onderhoud waardoor het kan zijn dat de TV Box een update op gaat halen. Gaat je TV Box elke avond rond 4:00 uur aan? Kijk dan even onder de instellingen op je TV Box of er niet toevallig een per ongeluk een timer ingesteld is die dit veroorzaakt.
Dank voor de reactie maar ik gebruik geen Facebook en Twitter, ook dit lijkt me niet echt geschikt voor dergelijke klachten. Wat is er mis met een eenvoudig klachtenformulier of emailadres waarbij mijn privacy gewaarborgd is?

Er is geen timer aan en gaat ook niet elke nacht aan, tijdens een update zou hij niet vanzelf aan mogen gaan. Je schrikt je rot als tv ineens aan gaat! Mocht er een update klaar staan dan zou ik een vraag moeten krijgen of ik het nu wil doen of later met een uiterste tijd/datum.

mvg
Marcel
Reputatie 5
Badge +4
Hi mcbuch, er is zeker niets mis met een klachtenformulier 🙂 Dit is overigens wel net zo onveilig/veilig als een privébericht via Facebook of Twitter.
Ik heb je melding zojuist doorgezet naar onze technische dienst om dit te onderzoeken en hopelijk te verhelpen, bedankt voor de informatie!
Dank Brian voor je reactie en actie. 👍

Als ITer heb ik niet alleen begrip van veiligheid maar ook van privacy, men mag best mijn klacht hacken vanaf een formulier op jullie website maar informatie verstrekken aan derde partijen zoals facebook en twitter is een heel ander verhaal, zij zijn niet zo ethisch met het behandelen van privé berichten.

Facebook en twitter zijn geen technische communicatie middelen zoals een telefoon, email of fax. Het is social media met andere belangen! Jammer dat steeds meer bedrijven hun klachten via dergelijke media afhandelen en het gevaar niet (willen) zien terwijl er al voorbeelden genoeg van informatie mis- cq gebruik.
Ook dit forum is niet geschikt voor dergelijke gesprekken, daarvoor is gezond verstand nodig.
Ik wil een klacht indienen maar kan nergens een klachten formulier vinden.
Reputatie 5
Badge +4
Hi @JimmyXP Je kan het beste een klacht indienen via deze Community, via onze Facebook pagina (openbaar of via een privébericht) of via Twitter (openbaar of privébericht). Mocht je het fijner vinden dan kan je ook nog contact opnemen via de Chat op onze website. Uiteraard help ik je ook graag!

Reageer