Mijn T-mobiel account maken

• 1 november 2019
  • 6 reacties
  • 1417 Bekeken

Hoi,

Ik ben al een klant maar ik kan geen account maken via mijn T-mobiel.

Zou iemand mij kunnen helpen=

Groeten.

Imad

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hoi @emado212 

Voor dit probleem hebben ze een centraal topic, die je hier kunt vinden. Misschien heb je hier iets aan, je bent in ieder geval niet de enige.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @emado212,

Sorry voor de late reactie! Gaat het om T-Mobile Thuis of Mobiel? Als het om Mobiel gaat, zou je mij dan in een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Ik ga dan kijken wat ik voor je kan betekenen!

Hoi @David ,

Nee het gaat het om T-Mobile Thuis.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @emado212,

Is het gelukt een account aan te maken en kon je wat met de hulp die in het topic staat dat @Glassertje doorstuurde? Anders zit ik voor je klaar om je hiermee te helpen! :smile:

Hoi @siebenic

Dit maak ik graag voor je in orde! Met My T-Mobile Thuis kun je namelijk veel mooie dingen doen. Stuur je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij en ik maak een nieuwe inlog voor je aan. Excuus voor de verwarring, maar bedankt voor je nieuwe aanvraag. Welkom bij Thuis!

Ik heb hier momenteel ook last van.

Hoi T-mobile, voor mij hetzelfde probleem. Ik ben al jaren klant telefonie/mobiel) en heb onlangs bij jullie een router met 4g voor thuis abbo afgesloten. Ben al twee keer naar de shop geweest en heb een aantal x gebeld en ben veeeeele malen doorverbonden bij jullie klantenservice maar het lukt niet. Zo ook geen klant voordeel kunnen activeren wat wel in het vooruitzicht was gesteld. Please help!!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Janine86 

Ik kijk graag waar het aan ligt. Zou je mij dan in een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan help ik je graag verder!

Reageer