Beantwoord

Mijn verbruikt loopt 5 dagen achter..

  • 1 augustus 2017
  • 16 reacties
  • 322 Bekeken

Zo kan ik de kosten niet meer in de gaten houden.. Met de data lijkt allemaal in orde maar met bellen gaat niet uit mijn bundel ik verblijf in Italië en toch alle belminuten worden apart berekend, hoe kan dat? Is deze zorgeloos in het buitenland? Ik heb een stel samen een stel bij abbo
icon

Beste antwoord door David 11 augustus 2017, 15:06

Hoi Jihin,

Ik zie dat er nog nader onderzoek wordt gedaan, het onderzoek loopt dus nog wel. Wat er nu geconstateerd is, is dat we afhankelijk zijn van de gegevens van buitenlandse providers en dat we het dan pas kunnen verwerken. Het zou dus goed kunnen zijn dat de eindconclusie is dat er vanuit het buitenland niet snel genoeg gegevens worden doorgestuurd.

Zoals gezegd, het onderzoek loopt nog, maar dan weet je in ieder geval dat er niet niets gebeurt! 😉
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jihin,

Jouw verbruikstatus wordt inderdaad niet bijgewerkt. Vind je het goed als ik jouw My T-Mobile account verwijder zodat je een nieuwe kan aanmaken? Ik verwacht dat het probleem daarmee wordt opgelost.

Ik hoor graag van je en wens je ondertussen een fijne tijd in Italië! 🙂
Als dit de oplossing is.. Moet ik T-mobile App verwijderen en opnieuw installeren?
Reputatie 6
Badge +17
Hey Jihin,

Hopelijk is dit de oplossing!

Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan. Je My T-Mobile account is verwijderd. Het kan ook helpen om je My T-Mobile app te verwijderen en opnieuw te installeren. Je kan over 60 minuten een nieuw account aanmaken op onze website.

Laat ons weten of het is gelukt en of de verbruikstatus nu wel correct wordt weergegeven. Werkt het nog steeds niet dan zetten we het voor je door naar de afdeling die hierover gaat. Uiteindelijk gaan we er samen uit komen. 😉
Beste Issam, Account en App opnieuw aangemaakt zoals gevraagd, verbruik status blijf tot heden 3 augustus aan tot 29 juli.. Dus 5 dagen geleden, heb ik alles voor niets gedaan?
Reputatie 4
Hoi Jihin,

Dank je wel dat je onze tips hebt uitgeprobeerd!

Heel jammer dat het niet heeft geholpen, maar het is wel hele waardevolle informatie voor ons. Want nu weten wij dat er meer aan de hand is met de verbruikstatus en kunnen wij een onderzoek instellen om het op te lossen. Om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen heb ik een case aangemaakt en jouw situatie doorgezet naar onze specialisten. Daar gaan mijn collega's kijken wat er aan de hand is met de verbruikstatus van jouw My T-Mobile. Zodra er meer bekend is zullen zij contact met je opnemen. Wij gaan ons best doen om dit te verhelpen.

Mocht je nog vragen hebben in de tussentijd, ben je altijd welkom om die te stellen. Ik wens je nog veel plezier in Italië!
Beste Muberra, ik heb net de factuur specificaties voor het mand Juli binnen gekregen, vreemd is dat sommige gesprek in het buitenland zijn niet van de maandelijkse bundel afgeschreven maar apart in rekening gebracht als overige kosten... Heel Raar!! Nog een dossier open voor jullie specialisten ?? Ik hoor graag van u.
Het antwoord van Tmobile hierop zal altijd zijn dat die gesprekken kennelijk geen gewone telefoonnummers waren, maar betaalde nummers.
Matti100 in dit geval zeker van niet, het zijn familie nummer.. 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jihin,

Goed dat je het aangeeft, deze kan ik zelf beantwoorden! 😉 Het zijn inderdaad geen servicenummers, dus het gokje van Matti100 hierboven klopt niet. Wel aardig geprobeerd om voor ons te antwoorden!

Je hebt 120 minuten om te gebruiken in Nederland en de EU. Tijdens een gesprek op 25 juli ben je over deze 120 minuten gegaan en daarna zijn er kosten in rekening gebracht voor de gesprekken die je buiten de bundel hebt gevoerd. Je betaalt hier €0,23 per minuut voor en dat heeft bij jou geleid tot extra kosten van €2,44. Houd er ook rekening mee dat gesprekken afgerond worden naar een minimum van 1 minuut.

Ik zie dat jouw case over de verbruikstatus op dit moment nog open staat en in behandeling wordt genomen. Hopelijk is deze vraag in ieder geval opgehelderd, maar als je er nog vragen over hebt, laat het ons weten!
Beste David, klopt dat ik de 120 minuten van de bundel heb ik overgeschreven ook ondanks dat de App stond op nog 23 minuten bel tegoed omdat de verbruik teller niet actuele was.. Dit voor de mand Juli, vandaag 6 Augustus de App geeft aan 120 minuten en dat is misleindend omdat ik heb al verschillende keren gebeld, Dus...
Vandaag 5 Augustus niet 6..😊
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jihin,

Begrijpelijk. Je kan geen rekening houden met overige kosten als je de verbruikstatus niet in kan zien. We zullen het onderzoek van onze collega's even moeten afwachten om verdere acties te ondernemen. Je hoort van ons!
Probleem met de App nog niet opgelost, 10 dagen verder, hoe is het mogelijk?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jihin,

Ik zie dat er nog nader onderzoek wordt gedaan, het onderzoek loopt dus nog wel. Wat er nu geconstateerd is, is dat we afhankelijk zijn van de gegevens van buitenlandse providers en dat we het dan pas kunnen verwerken. Het zou dus goed kunnen zijn dat de eindconclusie is dat er vanuit het buitenland niet snel genoeg gegevens worden doorgestuurd.

Zoals gezegd, het onderzoek loopt nog, maar dan weet je in ieder geval dat er niet niets gebeurt! 😉
bedankt voor de uitleg, ben intussen terug naar Nederland en de App werkt weer uitstekend! 🆒 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jihin,

Dat is goed te lezen, daar ben ik blij mee! 🙂

Reageer