Beantwoord

My T-Mobile aanmaken

• 8 juni 2017
  • 3 reacties
  • 214 Bekeken

dag ik wil een t-mobile account aanmaken maar het gebruikte Email adres was nog niet ingesteld op de PC, t-mobile nl stuurt een activatie email maar die heb dus ik dus niet ontvangen, nogmaals een verzoek om een activatie mail zie ik nergens als optie staan. Opnieuw beginnen is geen optie want de site meldt dan "Er is al een account voor het mobiele nummer dat je opgeeft. Controleer het nummer en probeer het opnieuw."

En hoe nu verder? afwachten of er morgen weer een mogelijkheid is?

Mirjam
icon

Beste antwoord door David 10 juni 2017, 12:34

Hoi Mirjam,

Gaat het toevallig om een ander nummer dan hetgene waar je mee bent ingelogd? Op het nummer waarmee je bent ingelogd is er namelijk al sinds januari 2015 een My T-Mobile account actief. Je zou dan ook gewoon moeten kunnnen inloggen via My T-Mobile.

Als het e-mailadres wel geactiveerd is, dan maakt het niet uit dat je deze nog niet had ingesteld op de PC. De mailserver bewaart alle berichten en die krijg je dan gewoon te zien wanneer je de e-mail goed hebt ingesteld. Hetzelfde geldt wanneer je bijvoorbeeld een nieuwe telefoon in gebruik neemt. Zou je de spambox voor de zekerheid anders kunnen controleren? Je kunt wel opnieuw het wachtwoord opvragen, misschien helpt dat al in jouw geval?

Mocht het nog niet lukken en niet om dit nummer gaan, stuur mij dan even een privébericht (via mijn profiel). Vermeld hier het 06-nummer waar het om gaat en ter controle het adres en de geboortedatum van de contractant.

Ik hoor graag van je of het gelukt is! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mirjam,

Gaat het toevallig om een ander nummer dan hetgene waar je mee bent ingelogd? Op het nummer waarmee je bent ingelogd is er namelijk al sinds januari 2015 een My T-Mobile account actief. Je zou dan ook gewoon moeten kunnnen inloggen via My T-Mobile.

Als het e-mailadres wel geactiveerd is, dan maakt het niet uit dat je deze nog niet had ingesteld op de PC. De mailserver bewaart alle berichten en die krijg je dan gewoon te zien wanneer je de e-mail goed hebt ingesteld. Hetzelfde geldt wanneer je bijvoorbeeld een nieuwe telefoon in gebruik neemt. Zou je de spambox voor de zekerheid anders kunnen controleren? Je kunt wel opnieuw het wachtwoord opvragen, misschien helpt dat al in jouw geval?

Mocht het nog niet lukken en niet om dit nummer gaan, stuur mij dan even een privébericht (via mijn profiel). Vermeld hier het 06-nummer waar het om gaat en ter controle het adres en de geboortedatum van de contractant.

Ik hoor graag van je of het gelukt is! 🙂
Ik ben niet Mirjam
Reputatie 7
Badge +20
Hi anthonia,

Degene van wie dit topic is, is wel Mirjam... 😉

Reageer