Beantwoord

My T-Mobile account omzetten naar abonnement

• 21 februari 2021
  • 4 reacties
  • 26 Bekeken

Goedemorgen, 

Ik heb recent mijn prepaid omgezet naar een abonnement met nummerbehoud. Voor de prepaid had ik al een account met dat nummer. Nu wil ik graag hetzelfde account gebruiken om mijn abonnement in te kunnen zien. 

Abo en nummerbehoud zijn geactiveerd op 18-02-2021.

Groet, 

Raymond

icon

Beste antwoord door Hajar 21 februari 2021, 11:08

Hi @Fam. Nagtegaal 

Leuk dat je nu een abonnement hebt! Ik heb het My T-Mobile account van je Prepaid aansluiting verwijderd en je kan nu een nieuw account aanmaken met hetzelfde nummer. Dit zal dan het account zijn voor je mobiele abonnement. 

Laat je even weten of het lukt?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Fam. Nagtegaal 

Hetzelfde nummer is nu verbonden aan een abonnement.

Is er geen abonnement zichtbaar in je huidige My T-Mobile account?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Fam. Nagtegaal 

Leuk dat je nu een abonnement hebt! Ik heb het My T-Mobile account van je Prepaid aansluiting verwijderd en je kan nu een nieuw account aanmaken met hetzelfde nummer. Dit zal dan het account zijn voor je mobiele abonnement. 

Hallo @Fam. Nagtegaal 

Hetzelfde nummer is nu verbonden aan een abonnement.

Is er geen abonnement zichtbaar in je huidige My T-Mobile account?

Nee, die is niet zichtbaar. Heb ruim 2 dagen gewacht omdat er nog wel eens vertraging in zit met het omzetten. Maar helaas. 

Hi @Fam. Nagtegaal 

Ja, het is gelukt! Dank je Hajar! :-) 

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan! Geniet van deze mooie zonnige dag!

Reageer