Sticky Vraag

My T-Mobile Account verwijderen

Zou graag mijn account van my T-mobile willen verwijderen. Dank u
icon

Beste antwoord door Tom 22 april 2014, 13:34

@HafikTr01 Welkom! Ik heb bij deze je My T-M account verwijderd! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. 🙂

@_R_ Welkom! Ook jouw account is bij deze opgeheven. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan zien wij jou graag weer terug bij T-Mobile.

@O_O Welkom, ook jou ben ik niet vergeten. Je My T-M account is opgeheven!

@Brian-Man ik zie dat jouw account al is opgeheven!

Bekijk origineel

196 reacties

Reputatie 5
@6yp2fa5VEC
De My T-Mobile account is verwijderd.

@6yp2fa5VEC De My T-Mobile account is verwijderd.

ik zou het ook willen verwijderen greetz
Reputatie 5
@mavsad

Ik heb het My T-Mobile account verwijderd van het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd.
ik zou graag mij T-Mobile account verwijdered willen hebben zou dat kunnen ?
Reputatie 4
@henkie1

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Het is mogelijk om je T-Mobile account te verwijderen. Als je deze verwijderd wilt hebben dan kun je dit aangeven.

@[url=" https:=]henkie1[/url]

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Het is mogelijk om je T-Mobile account te verwijderen. Als je deze verwijderd wilt hebben dan kun je dit aangeven.

dat is mooi. zou u mijn account dan kunnen verwijderen..
Mvg
Reputatie 4
@henkie1

Ik heb het T-Mobile account voor je verwijderd.:)
Goedemorgen.

Ik zou ook graag mijn account verwijderd willen hebben.
Hierna kan ik toch gewoon weer een nieuwe account aanmaken?
En mijn gespaarde punten blijven actief toch? Dit is tenminste wat de klantenservice mij zojuist heeft verteld.

Heb nl een prepaid kaart en wil mijn naam wijzigen in my t-mobile overzicht.

Groet
Reputatie 7
@wolferine
Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Je kan je naam ook wijzigen zonder je account helemaal te verwijderen. Dit doe je via de wijzig knop die rechts bovenin staat achter je gebruikersnaam. 🙂

@[url=" ?? wolferine-251684 members forum.t-mobile.nl https:>wolferine Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂 Je kan je naam ook wijzigen zonder je account helemaal te verwijderen. Dit doe je via de

Hi Michel,

het probleem zit hem niet in mijn gebruikers naam maar in de naam die vermeld staat bij mijn adres gegevens.
Reputatie 7
@wolferine
Als je de naam van de eigenaar van je prepaid kaart wilt wijzigen dan kan dan niet door een nieuw account aan te maken. De eigenaar blijft dan dezelfde persoon op het nieuwe account. Alleen de eigenaar kan toestemming geven om de tenaamstelling te veranderen. Ik zou je willen adviseren om langs een T-Shop te gaan en allebei je legitimatie mee te nemen zodat het daar veranderd kan worden. 🙂
@Michel_1
Dank je voor je reactie, klink heel logisch, jammer dat ik dit antwoord niet van de klantenservice heb gekregen. We gaan langs de T-Shop.
Fijn weekend!!
wolferine schreef:

@Michel_1
Dank je voor je reactie, klink heel logisch, jammer dat ik dit antwoord niet van de klantenservice heb gekregen. We gaan langs de T-Shop.
Fijn weekend!!

ik wil graag dat me acount wordt verwijder omdat er niks meer aan heb en over ga stappen naar lyca dankjewel
ik wil me acount nu verwijderen is dat mogelijk ???

@[url=" https:=]wolferine[/url]
Als je de naam van de eigenaar van je prepaid kaart wilt wijzigen dan kan dan niet door een nieuw account aan te maken. De eigenaar blijft dan dezelfde persoon op het nieuwe account. Alleen de eigenaar kan toestemming geven om de tenaamstelling te veranderen. Ik zou je willen adviseren om langs een T-Shop te gaan en allebei je legitimatie mee te nemen zodat het daar veranderd kan worden. 🙂

micheall wil u mijn acount verwijder ik ga over stappen naar lyca duss i kwil het so snel mogelijk wnat dan kan ik sneller bellen
op me lyca simkaart
met de selfdee
nummer
dus me acount bestaat nog ??
Is het mogelijk mijn account te verwijderen?? Ze hebben mij in de winkel een nieuwe simcard gegeven omdat hij kapot was, en dan wel mijn oude nummer behouden... Ik kan nu niet meer opwaarderen... Ze vertelden in de winkel dat ik me nu eerst af moet melden, en dan weer helemaal op nieuw aanmelden, kan dat kloppen?? Ik kan alleen nog online opwaarderen, en wil het gewoon weer ook kunnen bijvb op vakantie.

Groet M Bommelje
Reputatie 5
@thepacmocro en riskjeb
Jullie accounts van My T-Mobile zijn verwijderd.

@riskjeb
Je kan een nieuwe My T-Mobile account registreren op de T-Mobile website.

@[url=" ?? thepacmocro-252131 members forum.t-mobile.nl https:>thepacmocro en riskjeb Je kan een nieuwe My T-Mobile account registreren op de

Ik snap het niet, hij geeft aan bij het maken van een nieuwe, dat ik al een account heb op dit mobiele nummer... Dus het lukt niet.. is toch wel heel raar allemaal.... In de winkel zeiden ze dat het op deze manier kon...
Reputatie 7
@riskjeb
Ik zie dat je inmiddels wel een My T-Mobile account hebt aangemaakt. Ik neem aan dat het dus gelukt is? 🙂
Michel_1 schreef:

@riskjeb
Ik zie dat je inmiddels wel een My T-Mobile account hebt aangemaakt. Ik neem aan dat het dus gelukt is? :)

Ik heb idd een nieuw account, maar als ik mobiel wil opwaarderen dan geeft hij aan dat mijn banknummer al in gebruik is.. Dat is dus niet verwijderd, ze geven dan de tip om af te zeggen en weer opnieuw aan te melden, dus ik snap er werkelijk niets meer van... Ik hoop dat je er nog een beetje wijs uit kunt...

Bedankt..
Reputatie 7
@riskjebom

Ik denk dat er een misverstand is ontstaan. 🙂 Klopt het dat je nu problemen hebt met Mobiel Opwaarderen? Het is hierbij namelijk niet mogelijk om bijvoorbeeld 2 telefoonnummers aan te melden op 1 bankrekeningnummer. Wanneer je telefoonnummer is gewijzigd dan dien je je eerst af te melden bij de dienst Mobiel Opwaarderen, zodat je je daarna weer kunt aanmelden met het juiste telefoonnummer. Maar let op, je mag echt maar 1 nummer koppelen aan een bankrekeningnummer. zie uitleg.
ja en dat is het probleem.... Ik heb mijn oude nummer kunnen behouden maar heb wel een nieuwe simcard..Dus daar is het probleem begonnen... En dat is nog niet opgelost, ik wordt er een beetje sjaggie van, haha....Maar ik ga kijken of het gaat lukken, bedankt!!!!
Het gaat dus niet, bij de laatste, dat ik 3 moet kiezen en mezelf moet afmelden, kan ik me alleen maar aanmelden.. En dan begint het gezeur weer, dan zegt hij het rekeningnummer al te kennen.. Ik kan dus gewoon niets... grrr... Mijn laatste hoop is nu op jullie gevestigd!! haha
kan mijn account verwijderd worden A.U.B

Reageer