Sticky Beantwoord

My T-Mobile Account verwijderen

Toon eerste reactie

198 reacties

@Thalina Heel erg bedankt! Kan ik gelijk weer een nieuw account aanmaken voor mijn nieuwe abonnement? Deze gaat 24 april in. Of moet ik hier even voor wachten?

Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hey NKM,

Als je al een telefoonnummer van ons hebt gekregen voor het nieuwe abonnement, dan kun je een nieuw My T-Mobile account registreren. 🙂
Hi, kan mijn my t-mobile account weer verwijderd worden?
@NicolineK.

Je hebt deze vraag al in dit topic gesteld. Het is niet de bedoeling dat je daarna in een ander topic dezelfde vraag stelt, da's tegen de huisregels van het forum. Zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt. :)

Je zal nog een reactie krijgen in het andere topic, echter is het momenteel nog wat druk op het forum en zijn de T-Mobile Moderators hard bezig om weer in te lopen, waardoor het wat langer dan normaal kan duren voor je (weer) een antwoord krijgt.
Zouden jullie mijn account willen verwijderen wil hem op een ander nummer activeren
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kevin,

Ik heb jouw vraag even verhuisd naar het algemene topic hierover, zo houden we het forum overzichtelijk 🙂 Ik heb verder jouw My T-Mobile account verwijderd. Als je nog een aanvullende vraag hebt, kun je die uiteraard hier op het forum stellen (kan ook zonder My T-Mobile account) of je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, de chat of telefonisch.
Reputatie 3
Badge +5
Zouden jullie mijn My T-Mobile account ook willen verwijderen? Mijn abonnement is niet actief meer. Niet mijn forumaccount natuurlijk 🙂
Reputatie 3
Kan mijn My T-Mobile account verwijderd worden achter deze gebruikersnaam? De forumnaam mag wel behouden blijven natuurlijk.

Alvast bedankt!
Reputatie 4
@HugoB,

Geen probleem, ik heb het meteen voor je verwijderd. Dit staat natuurlijk los van jouw forumaccount. Wij vinden het alleen maar leuk als je actief blijft op het forum! :D

@05alexander92,

Ja hoor, dat is direct geregeld. Ik heb jouw My T-Mobile account voor je verwijderd. Als je wilt kan je weer een nieuw account aanmaken en je bent altijd welkom om op het forum jouw vragen te stellen of je ervaringen te delen! 🆒
Reputatie 3
Uitstekend, dank daarvoor!
Hoi, zouden jullie My T-Mobile account willen verwijderen? Blijkbaar moet je wanneer je overstapt van prepaid naar abbonement je account eerst verwijderen en dan opnieuw aanmelden. Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Leon,

Welkom op het forum!

We helpen je hier graag bij. Zou je mij in een privébericht je 06-nummer willen sturen? Dan ga ik er gelijk mee aan de slag. 🙂
Ik heb het gestuurd. Alvast bedankt!
Op 17-07-2017 heb ik bij de T-Mobile shop mijn prepaid laten omzetten naar een Go Unlimited NL abonnement.
Na activatie werkte dit direct, geen probleem.
Maar nu kan ik niet meer kan inloggen op My T-Mobile, zowel op mijn laptop als op mijn smartphone met de app.
In eerste instantie werkte de oude inlog-methode niet, ik kreeg de melding: Oeps, er is iets fout gegaan.
Ik heb op mijn laptop een nieuw account aangemaakt en na de verificatie kreeg ik een mooi overzicht van mijn nieuwe abonnement op My T-Mobile.
Toen heb ik op m'n smartphone de oude app verwijderd en een nieuwe app gedownload omdat de oude app niet meer werkte. Hierbij werd een wachtwoord gevraagd. Mijn nieuwe wachtwoord werd niet geaccepteerd, mijn oude wel, maar daarna kreeg ik weer een foutmelding: Sorry! Er ging iets mis. Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina.
Daarna heb ik geprobeerd om in te loggen op My T-Mobile op mijn laptop, maar dit mislukte eveneens. Ik kreeg te zien: Sorry! Er ging iets mis. etc.
Nu kan ik dus op geen enkele manier op My T-Mobile geraken, niet op mijn laptop en ook niet met de app op mijn smartphone. Het vreemde is, dat ik nog wel m'n verbruiksstatus te voorschijn kan toveren (https://www.t-mobile.nl/my/verbruikstatus).
Als ik me probeer aan te melden op het forum, krijg ik hetzelfde: Sorry! etc.
Dus op het forum aangemeld zonder telefoonnummer en een ander emailadres.
Bijzonder vervelend dus en graag spoedige oplossing (accounts verwijderen?)
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bolster,

Het verwijderen van het oude My T-Mobile account kan inderdaad een oplossing zijn. In sommige gevallen heeft het ook nog wat tijd nodig, maar als het al een week geleden is, dan zou het ondertussen wel verwerkt moeten zijn. Je ervaart het probleem nog altijd?

Zou je mij in dat geval jouw 06-nummer, volledige adres en geboortedatum via een privébericht kunnen sturen? Je kunt dit doen via mijn profiel. Dan zal ik zo spoedig mogelijk op zoek gaan naar een oplossing!
Is het mogelijk om alleen je forumaccount te verwijderen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jasper,

Ik heb je forumaccount stopgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens.
Reputatie 2
Graag mijn account ook opheven!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi wendy en ryan,

Zo te zien is dit al geregeld, want er hangt geen My T-Mobile account meer aan dit telefoonnummer. Mijn collega aan de lijn heeft dat dus al opgelost!
Ik wil ook mijn T-Mobile account verwijderen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nicolelarue,

Ik zie dat je hier meerdere berichten over hebt geplaatst - dat is niet nodig hoor! We helpen iedereen! 😄

Bas heeft jou hier al mee geholpen in dit topic, dus het is helemaal in orde!
Hallo,

Ik zou graag mijn My T-Mobile account en het community account willen laten verwijderen. Ik ben namelijk geen klant meer van T-Mobile
Reputatie 6
Badge +17
Hoi @JeeWeeBee,

Dat kan ik voor je regelen, hoor, geen zorgen. Kun je mij in een privéberichtje het telefoonnummer waar het om ging doorgeven en daarnaast jouw naam, adres en geboortedatum? Daarmee kan ik even achterhalen of er nog een MTM account actief is en deze voor jou verwijderen! Daarna kan ik ook jouw Community account voor je wissen. Ik zie jouw berichtje wel verschijnen. 🙂

Reageer