Beantwoord

My T-Mobile account verwijderen

Ik ben sinds vrijdag 17-08-2018 abonnee bij jullie. Ik had al een week daarvoor een My T-Mobile account aangemaakt, maar dat account toont tot op heden heel weinig data. Op de pagina's voor Abonnement, Sim & Toestel, Facturen wordt gezegd dat hier binnenkort data komt te staan en wat ik dan eventueel kan doen op de pagina's.
Ik zag op het forum dat dit bij meerdere personen is voorgekomen en dat dan door jullie het My T-Mobile account verwijderd wordt, zodat ik deze opnieuw kan aanmaken.
Dus kunnen jullie mijn My T-Mobile account verwijderen?
icon

Beste antwoord door David 21 augustus 2018, 10:09

Hoi Peter,

Van harte welkom bij T-Mobile! 🙂 Hoe bevalt het netwerk?

Ik wil dit graag voor je nagaan, maar zie dat je ook niet bent geregistreerd op onze Community, met jouw My T-Mobile account. Zou je mij in een privébericht, via mijn profiel, de volgende gegevens kunnen sturen: Telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik er zo snel mogelijk mee aan de slag!

Bekijk origineel

2 reacties

Extra informatie: Op de My T-Mobile webpagina krijg ik dus bij vrijwel alle items te zien wat ik daar kan gaan doen, maar er wordt geen data getoond. In de My T-Mobile app (Android) krijg ik bij het starten een foutmelding dat er iets fout is gegaan bij het ophalen van de gegevens.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Peter,

Van harte welkom bij T-Mobile! 🙂 Hoe bevalt het netwerk?

Ik wil dit graag voor je nagaan, maar zie dat je ook niet bent geregistreerd op onze Community, met jouw My T-Mobile account. Zou je mij in een privébericht, via mijn profiel, de volgende gegevens kunnen sturen: Telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik er zo snel mogelijk mee aan de slag!

Reageer